Öffentliche Ausschreibungen icc hofmann - Ingenieurbüro für technische Informatik
Am Stockborn 16, 60439 Frankfurt/M, FRG
Tel.: +49 6082-910101 Fax.: +49 6082-910200
E-Mail: info@icc-hofmann.net
Öffentliche Ausschreibungen

(1) Searching for "2021011109034606959" in Archived Documents Library (TED-ADL)


Ausschreibungen und Aufträge:
Einsammeln von kommunalem Müll - FR-Saint-Avold
Einsammeln von kommunalem Müll
Dokument Nr...: 18987-2021 (ID: 2021011509285017203)
Veröffentlicht: 15.01.2021
*
  FR-Saint-Avold: Einsammeln von kommunalem Müll
   2021/S 10/2021 18987
   Bekanntmachung vergebener Aufträge
   Ergebnisse des Vergabeverfahrens
   Dienstleistungen
   Rechtsgrundlage:
   Richtlinie 2014/24/EU
   Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber
   I.1)Name und Adressen
   Offizielle Bezeichnung: Saint Avold Synergie
   Postanschrift: 10,12 Général-de-Gaulle
   Ort: Saint-Avold
   NUTS-Code: FR FRANCE
   Postleitzahl: 57500
   Land: Frankreich
   E-Mail: [9]communaute@agglo-saint-avold.fr
   Telefon: +33 387928476
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [10]http://www.klekoon.com
   Adresse des Beschafferprofils: [11]http://www.klekoon.com
   I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers
   Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde
   einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen
   I.5)Haupttätigkeit(en)
   Allgemeine öffentliche Verwaltung
   Abschnitt II: Gegenstand
   II.1)Umfang der Beschaffung
   II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Enlčvement et traitement des déchets
   II.1.2)CPV-Code Hauptteil
   90511100 Einsammeln von kommunalem Müll
   II.1.3)Art des Auftrags
   Dienstleistungen
   II.1.4)Kurze Beschreibung:
   Enlčvement et traitement des déchets solides et déchets ménagers
   dangereux des sites d'apport volontaire des déchetteries de Valmont 
   l'Hôpital et Morhange.
   II.1.6)Angaben zu den Losen
   Aufteilung des Auftrags in Lose: ja
   II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.)
   Wert ohne MwSt.: 2 299 300.00 EUR
   II.2)Beschreibung
   II.2.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Enlčvement et traitement des déchets solides
   Los-Nr.: 1
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   90511100 Einsammeln von kommunalem Müll
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: FR FRANCE
   Hauptort der Ausführung:
   Valmont, l'Hôpital et Morhange.
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   Enlčvement et traitement des déchets solides pour les déchetteries de
   Valmont, l'Hôpital et Morhange.
   II.2.5)Zuschlagskriterien
   Qualitätskriterium - Name: Valeur technique / Gewichtung: 30 %
   Qualitätskriterium - Name: Références dans le domaine objet du marché
   et garanties techniques et financičres / Gewichtung: 10 %
   Qualitätskriterium - Name: Références / Gewichtung: 10 %
   Preis - Gewichtung: 60 %
   II.2.11)Angaben zu Optionen
   Optionen: nein
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   II.2)Beschreibung
   II.2.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Enlčvement et traitement des déchets verts
   Los-Nr.: 2a)
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   90511100 Einsammeln von kommunalem Müll
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: FR FRANCE
   Hauptort der Ausführung:
   Valmont et l'Hôpital.
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   Enlčvement et traitement des déchets verts pour les déchetterie de
   Valmont et l'Hôpital.
   II.2.5)Zuschlagskriterien
   Qualitätskriterium - Name: Valeur technique / Gewichtung: 30 %
   Qualitätskriterium - Name: Références / Gewichtung: 10 %
   Qualitätskriterium - Name: Références / Gewichtung: 10 %
   Preis - Gewichtung: 60 %
   II.2.11)Angaben zu Optionen
   Optionen: nein
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   II.2)Beschreibung
   II.2.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Enlčvement et traitement des déchets verts des sites d'apport
   volontaire
   Los-Nr.: 2b)
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   90511100 Einsammeln von kommunalem Müll
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: FR FRANCE
   Hauptort der Ausführung:
   Morhange.
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   Enlčvement et traitement des déchets verts des sites d'apport
   volontaire de la déchetterie de Morhange
   II.2.5)Zuschlagskriterien
   Qualitätskriterium - Name: Valeur technique / Gewichtung: 30 %
   Qualitätskriterium - Name: Réferences / Gewichtung: 10 %
   Qualitätskriterium - Name: Références / Gewichtung: 10 %
   Preis - Gewichtung: 60 %
   II.2.11)Angaben zu Optionen
   Optionen: nein
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   II.2)Beschreibung
   II.2.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Enlčvement et traitement des déchets ménagers dangereux des sites
   d'apport volontaire des déchetteries
   Los-Nr.: 3
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   90511100 Einsammeln von kommunalem Müll
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: FR FRANCE
   Hauptort der Ausführung:
   Valmont, l'Hôpital et Morhange.
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   Enlčvement et traitement des déchets ménagers dangereux des sites
   d'apport volontaire des déchetteries de Valmont, l'Hôpital et Morhange.
   II.2.5)Zuschlagskriterien
   Qualitätskriterium - Name: Valeur technique / Gewichtung: 30 %
   Qualitätskriterium - Name: Références / Gewichtung: 10 %
   Qualitätskriterium - Name: Valeur technique / Gewichtung: 30 %
   Qualitätskriterium - Name: Références / Gewichtung: 10 %
   Preis - Gewichtung: 60 %
   II.2.11)Angaben zu Optionen
   Optionen: nein
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   Abschnitt IV: Verfahren
   IV.1)Beschreibung
   IV.1.1)Verfahrensart
   Offenes Verfahren
   IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen
   Beschaffungssystem
   IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion
   Eine elektronische Auktion wurde durchgeführt
   IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)
   Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja
   IV.2)Verwaltungsangaben
   IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren
   Bekanntmachungsnummer im ABl.: [12]2020/S 222-544780
   IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems
   IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer
   Vorinformation
   Abschnitt V: Auftragsvergabe
   Los-Nr.: 1
   Bezeichnung des Auftrags:
   Enlčvement et traitement des déchets solides (hors déchets verts) des
   sites d'apport volontaire des déchetteries de Valmont  l'Hôpital et
   Morhange
   Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja
   V.2)Auftragsvergabe
   V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses:
   29/12/2020
   V.2.2)Angaben zu den Angeboten
   Anzahl der eingegangenen Angebote: 2
   Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern
   vergeben: ja
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Société Onyx Est  membre conjoint et
   mandataire du GME
   Postanschrift: 1 rue Henriette-Gallé-Grimm, bât O'Rigin
   Ort: Nancy
   NUTS-Code: FR FRANCE
   Postleitzahl: 54064
   Land: Frankreich
   Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: SAS VTB
   Postanschrift: Zone Industrielle
   Ort: Longeville-lčs-St-Avold
   NUTS-Code: FR FRANCE
   Postleitzahl: 57740
   Land: Frankreich
   Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein
   V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.)
   Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 1 970
   000.00 EUR
   Gesamtwert des Auftrags/Loses: 1 959 000.00 EUR
   V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen
   Abschnitt V: Auftragsvergabe
   Los-Nr.: 2 a)
   Bezeichnung des Auftrags:
   Enlčvement et traitement des déchets verts des sites d'apport
   volontaire des déchetteries de Valmont l'Hôpital et Morhangea)
   déchetteries de Valmont et l'Hôpital
   Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja
   V.2)Auftragsvergabe
   V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses:
   29/12/2020
   V.2.2)Angaben zu den Angeboten
   Anzahl der eingegangenen Angebote: 1
   Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern
   vergeben: ja
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Société Onyx Est  membre conjoint et
   mandataire du GME
   Postanschrift: 1 rue Henriette-Gallé-Grimm, bât O'Rigin
   Ort: Nancy
   NUTS-Code: FR FRANCE
   Postleitzahl: 54064
   Land: Frankreich
   Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: SAS VTB
   Postanschrift: Zone industrielle
   Ort: Longeville-lčs-St-Avold
   NUTS-Code: FR FRANCE
   Postleitzahl: 57740
   Land: Frankreich
   Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein
   V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.)
   Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 180
   000.00 EUR
   Gesamtwert des Auftrags/Loses: 175 500.00 EUR
   V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen
   Abschnitt V: Auftragsvergabe
   Los-Nr.: 2 b)
   Bezeichnung des Auftrags:
   Enlčvement et traitement des déchets verts des sites d'apport
   volontaire des déchetteries de Valmont - l'Hôpital et Morhange2b):
   déchetterie de Morhange
   Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja
   V.2)Auftragsvergabe
   V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses:
   29/12/2020
   V.2.2)Angaben zu den Angeboten
   Anzahl der eingegangenen Angebote: 2
   Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern
   vergeben: nein
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: SARL Transports Robinet
   Postanschrift: 2 rue du Moulin
   Ort: Amelécour
   NUTS-Code: FR FRANCE
   Postleitzahl: 57170
   Land: Frankreich
   Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein
   V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.)
   Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 11
   000.00 EUR
   Gesamtwert des Auftrags/Loses: 10 800.00 EUR
   V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen
   Abschnitt V: Auftragsvergabe
   Los-Nr.: 3
   Bezeichnung des Auftrags:
   Enlčvement et traitement des déchets ménagers dangereux des sites
   d'apport volontaire des déchetteries de Valmont  l'Hôpital et Morhange
   Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja
   V.2)Auftragsvergabe
   V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses:
   29/12/2020
   V.2.2)Angaben zu den Angeboten
   Anzahl der eingegangenen Angebote: 4
   Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern
   vergeben: nein
   V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten
   der Zuschlag erteilt wurde
   Offizielle Bezeichnung: Remondis France SAS
   Postanschrift: ZAC Les Vallées, avenue de Bruxelles
   Ort: Amblainville
   NUTS-Code: FR FRANCE
   Postleitzahl: 60110
   Land: Frankreich
   Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein
   V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.)
   Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 152
   000.00 EUR
   Gesamtwert des Auftrags/Loses: 153 986.10 EUR
   V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen
   Abschnitt VI: Weitere Angaben
   VI.3)Zusätzliche Angaben:
   VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
   VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren
   Offizielle Bezeichnung: Tribunal administratif de Strasbourg
   Postanschrift: 31 avenue Paix
   Ort: Strasbourg
   Postleitzahl: 67000
   Land: Frankreich
   VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
   11/01/2021
References
   9. mailto:communaute@agglo-saint-avold.fr?subject=TED
  10. http://www.klekoon.com/
  11. http://www.klekoon.com/
  12. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:544780-2020:TEXT:DE:HTML
OT: 15/01/2021    S10
   France-Saint-Avold: Services de collecte de déchets solides urbains
   2021/S 010-018987
   Avis dattribution de marché
   Résultats de la procédure de marché
   Services
   Base juridique:
   Directive 2014/24/UE
   Section I: Pouvoir adjudicateur
   I.1)Nom et adresses
   Nom officiel: Saint Avold Synergie
   Adresse postale: 10,12 Général-de-Gaulle
   Ville: Saint-Avold
   Code NUTS: FR FRANCE
   Code postal: 57500
   Pays: France
   Courriel: [9]communaute@agglo-saint-avold.fr
   Téléphone: +33 387928476
   Adresse(s) internet:
   Adresse principale: [10]http://www.klekoon.com
   Adresse du profil dacheteur: [11]http://www.klekoon.com
   I.4)Type de pouvoir adjudicateur
   Ministčre ou toute autre autorité nationale ou fédérale, y compris
   leurs subdivisions régionales ou locales
   I.5)Activité principale
   Services généraux des administrations publiques
   Section II: Objet
   II.1)Étendue du marché
   II.1.1)Intitulé:
   Enlčvement et traitement des déchets
   II.1.2)Code CPV principal
   90511100 Services de collecte de déchets solides urbains
   II.1.3)Type de marché
   Services
   II.1.4)Description succincte:
   Enlčvement et traitement des déchets solides et déchets ménagers
   dangereux des sites d'apport volontaire des déchetteries de Valmont 
   l'Hôpital et Morhange.
   II.1.6)Information sur les lots
   Ce marché est divisé en lots: oui
   II.1.7)Valeur totale du marché (hors TVA)
   Valeur hors TVA: 2 299 300.00 EUR
   II.2)Description
   II.2.1)Intitulé:
   Enlčvement et traitement des déchets solides
   Lot nş: 1
   II.2.2)Code(s) CPV additionnel(s)
   90511100 Services de collecte de déchets solides urbains
   II.2.3)Lieu d'exécution
   Code NUTS: FR FRANCE
   Lieu principal d'exécution:
   Valmont, l'Hôpital et Morhange.
   II.2.4)Description des prestations:
   Enlčvement et traitement des déchets solides pour les déchetteries de
   Valmont, l'Hôpital et Morhange.
   II.2.5)Critčres dattribution
   Critčre de qualité - Nom: Valeur technique / Pondération: 30 %
   Critčre de qualité - Nom: Références dans le domaine objet du marché et
   garanties techniques et financičres / Pondération: 10 %
   Critčre de qualité - Nom: Références / Pondération: 10 %
   Prix - Pondération: 60 %
   II.2.11)Information sur les options
   Options: non
   II.2.13)Information sur les fonds de l'Union européenne
   Le contrat s'inscrit dans un projet/programme financé par des fonds de
   l'Union européenne: non
   II.2.14)Informations complémentaires
   II.2)Description
   II.2.1)Intitulé:
   Enlčvement et traitement des déchets verts
   Lot nş: 2a)
   II.2.2)Code(s) CPV additionnel(s)
   90511100 Services de collecte de déchets solides urbains
   II.2.3)Lieu d'exécution
   Code NUTS: FR FRANCE
   Lieu principal d'exécution:
   Valmont et l'Hôpital.
   II.2.4)Description des prestations:
   Enlčvement et traitement des déchets verts pour les déchetterie de
   Valmont et l'Hôpital.
   II.2.5)Critčres dattribution
   Critčre de qualité - Nom: Valeur technique / Pondération: 30 %
   Critčre de qualité - Nom: Références / Pondération: 10 %
   Critčre de qualité - Nom: Références / Pondération: 10 %
   Prix - Pondération: 60 %
   II.2.11)Information sur les options
   Options: non
   II.2.13)Information sur les fonds de l'Union européenne
   Le contrat s'inscrit dans un projet/programme financé par des fonds de
   l'Union européenne: non
   II.2.14)Informations complémentaires
   II.2)Description
   II.2.1)Intitulé:
   Enlčvement et traitement des déchets verts des sites d'apport
   volontaire
   Lot nş: 2b)
   II.2.2)Code(s) CPV additionnel(s)
   90511100 Services de collecte de déchets solides urbains
   II.2.3)Lieu d'exécution
   Code NUTS: FR FRANCE
   Lieu principal d'exécution:
   Morhange.
   II.2.4)Description des prestations:
   Enlčvement et traitement des déchets verts des sites d'apport
   volontaire de la déchetterie de Morhange
   II.2.5)Critčres dattribution
   Critčre de qualité - Nom: Valeur technique / Pondération: 30 %
   Critčre de qualité - Nom: Réferences / Pondération: 10 %
   Critčre de qualité - Nom: Références / Pondération: 10 %
   Prix - Pondération: 60 %
   II.2.11)Information sur les options
   Options: non
   II.2.13)Information sur les fonds de l'Union européenne
   Le contrat s'inscrit dans un projet/programme financé par des fonds de
   l'Union européenne: non
   II.2.14)Informations complémentaires
   II.2)Description
   II.2.1)Intitulé:
   Enlčvement et traitement des déchets ménagers dangereux des sites
   d'apport volontaire des déchetteries
   Lot nş: 3
   II.2.2)Code(s) CPV additionnel(s)
   90511100 Services de collecte de déchets solides urbains
   II.2.3)Lieu d'exécution
   Code NUTS: FR FRANCE
   Lieu principal d'exécution:
   Valmont, l'Hôpital et Morhange.
   II.2.4)Description des prestations:
   Enlčvement et traitement des déchets ménagers dangereux des sites
   d'apport volontaire des déchetteries de Valmont, l'Hôpital et Morhange.
   II.2.5)Critčres dattribution
   Critčre de qualité - Nom: Valeur technique / Pondération: 30 %
   Critčre de qualité - Nom: Références / Pondération: 10 %
   Critčre de qualité - Nom: Valeur technique / Pondération: 30 %
   Critčre de qualité - Nom: Références / Pondération: 10 %
   Prix - Pondération: 60 %
   II.2.11)Information sur les options
   Options: non
   II.2.13)Information sur les fonds de l'Union européenne
   Le contrat s'inscrit dans un projet/programme financé par des fonds de
   l'Union européenne: non
   II.2.14)Informations complémentaires
   Section IV: Procédure
   IV.1)Description
   IV.1.1)Type de procédure
   Procédure ouverte
   IV.1.3)Information sur l'accord-cadre ou le systčme d'acquisition
   dynamique
   IV.1.6)Enchčre électronique
   Une enchčre électronique a été utilisée
   IV.1.8)Information concernant laccord sur les marchés publics (AMP)
   Le marché est couvert par l'accord sur les marchés publics: oui
   IV.2)Renseignements d'ordre administratif
   IV.2.1)Publication antérieure relative ŕ la présente procédure
   Numéro de l'avis au JO série S: [12]2020/S 222-544780
   IV.2.8)Informations sur l'abandon du systčme d'acquisition dynamique
   IV.2.9)Informations sur l'abandon de la procédure d'appel ŕ la
   concurrence sous la forme d'un avis de préinformation
   Section V: Attribution du marché
   Lot nş: 1
   Intitulé:
   Enlčvement et traitement des déchets solides (hors déchets verts) des
   sites d'apport volontaire des déchetteries de Valmont  l'Hôpital et
   Morhange
   Un marché/lot est attribué: oui
   V.2)Attribution du marché
   V.2.1)Date de conclusion du marché:
   29/12/2020
   V.2.2)Informations sur les offres
   Nombre d'offres reçues: 2
   Le marché a été attribué ŕ un groupement d'opérateurs économiques: oui
   V.2.3)Nom et adresse du titulaire
   Nom officiel: Société Onyx Est  membre conjoint et mandataire du GME
   Adresse postale: 1 rue Henriette-Gallé-Grimm, bât O'Rigin
   Ville: Nancy
   Code NUTS: FR FRANCE
   Code postal: 54064
   Pays: France
   Le titulaire est une PME: non
   V.2.3)Nom et adresse du titulaire
   Nom officiel: SAS VTB
   Adresse postale: Zone Industrielle
   Ville: Longeville-lčs-St-Avold
   Code NUTS: FR FRANCE
   Code postal: 57740
   Pays: France
   Le titulaire est une PME: non
   V.2.4)Informations sur le montant du marché/du lot (hors TVA)
   Estimation initiale du montant total du marché/du lot: 1 970 000.00 EUR
   Valeur totale du marché/du lot: 1 959 000.00 EUR
   V.2.5)Information sur la sous-traitance
   Section V: Attribution du marché
   Lot nş: 2 a)
   Intitulé:
   Enlčvement et traitement des déchets verts des sites d'apport
   volontaire des déchetteries de Valmont l'Hôpital et Morhangea)
   déchetteries de Valmont et l'Hôpital
   Un marché/lot est attribué: oui
   V.2)Attribution du marché
   V.2.1)Date de conclusion du marché:
   29/12/2020
   V.2.2)Informations sur les offres
   Nombre d'offres reçues: 1
   Le marché a été attribué ŕ un groupement d'opérateurs économiques: oui
   V.2.3)Nom et adresse du titulaire
   Nom officiel: Société Onyx Est  membre conjoint et mandataire du GME
   Adresse postale: 1 rue Henriette-Gallé-Grimm, bât O'Rigin
   Ville: Nancy
   Code NUTS: FR FRANCE
   Code postal: 54064
   Pays: France
   Le titulaire est une PME: non
   V.2.3)Nom et adresse du titulaire
   Nom officiel: SAS VTB
   Adresse postale: Zone industrielle
   Ville: Longeville-lčs-St-Avold
   Code NUTS: FR FRANCE
   Code postal: 57740
   Pays: France
   Le titulaire est une PME: non
   V.2.4)Informations sur le montant du marché/du lot (hors TVA)
   Estimation initiale du montant total du marché/du lot: 180 000.00 EUR
   Valeur totale du marché/du lot: 175 500.00 EUR
   V.2.5)Information sur la sous-traitance
   Section V: Attribution du marché
   Lot nş: 2 b)
   Intitulé:
   Enlčvement et traitement des déchets verts des sites d'apport
   volontaire des déchetteries de Valmont - l'Hôpital et Morhange2b):
   déchetterie de Morhange
   Un marché/lot est attribué: oui
   V.2)Attribution du marché
   V.2.1)Date de conclusion du marché:
   29/12/2020
   V.2.2)Informations sur les offres
   Nombre d'offres reçues: 2
   Le marché a été attribué ŕ un groupement d'opérateurs économiques: non
   V.2.3)Nom et adresse du titulaire
   Nom officiel: SARL Transports Robinet
   Adresse postale: 2 rue du Moulin
   Ville: Amelécour
   Code NUTS: FR FRANCE
   Code postal: 57170
   Pays: France
   Le titulaire est une PME: non
   V.2.4)Informations sur le montant du marché/du lot (hors TVA)
   Estimation initiale du montant total du marché/du lot: 11 000.00 EUR
   Valeur totale du marché/du lot: 10 800.00 EUR
   V.2.5)Information sur la sous-traitance
   Section V: Attribution du marché
   Lot nş: 3
   Intitulé:
   Enlčvement et traitement des déchets ménagers dangereux des sites
   d'apport volontaire des déchetteries de Valmont  l'Hôpital et Morhange
   Un marché/lot est attribué: oui
   V.2)Attribution du marché
   V.2.1)Date de conclusion du marché:
   29/12/2020
   V.2.2)Informations sur les offres
   Nombre d'offres reçues: 4
   Le marché a été attribué ŕ un groupement d'opérateurs économiques: non
   V.2.3)Nom et adresse du titulaire
   Nom officiel: Remondis France SAS
   Adresse postale: ZAC Les Vallées, avenue de Bruxelles
   Ville: Amblainville
   Code NUTS: FR FRANCE
   Code postal: 60110
   Pays: France
   Le titulaire est une PME: non
   V.2.4)Informations sur le montant du marché/du lot (hors TVA)
   Estimation initiale du montant total du marché/du lot: 152 000.00 EUR
   Valeur totale du marché/du lot: 153 986.10 EUR
   V.2.5)Information sur la sous-traitance
   Section VI: Renseignements complémentaires
   VI.3)Informations complémentaires:
   VI.4)Procédures de recours
   VI.4.1)Instance chargée des procédures de recours
   Nom officiel: Tribunal administratif de Strasbourg
   Adresse postale: 31 avenue Paix
   Ville: Strasbourg
   Code postal: 67000
   Pays: France
   VI.5)Date denvoi du présent avis:
   11/01/2021
--------------------------------------------------------------------------------
             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
 Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de
Ausschreibungen und Aufträge:
Motorenteile - ES-Madrid
Motorenteile
Dokument Nr...: 28987-2021 (ID: 2021012009182427326)
Veröffentlicht: 20.01.2021
*
  ES-Madrid: Motorenteile
   2021/S 13/2021 28987
   Bekanntmachung vergebener Aufträge  Sektoren
   Ergebnisse des Vergabeverfahrens
   Lieferauftrag
   Rechtsgrundlage:
   Richtlinie 2014/25/EU
   Abschnitt I: Auftraggeber
   I.1)Name und Adressen
   Offizielle Bezeichnung: Renfe  Fabricación y Mantenimiento, S. M. E.,
   S. A.
   Nationale Identifikationsnummer: A86868239
   Ort: Madrid
   NUTS-Code: ES300 Madrid
   Postleitzahl: 28034
   Land: Spanien
   E-Mail: [6]iker.pagola.arruti@renfe.es
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse:
   [7]https://www.renfe.com/es/es/grupo-renfe/contratacion/perfil-del-cont
   ratante
   Adresse des Beschafferprofils:
   [8]https://www.renfe.com/es/es/grupo-renfe/contratacion/perfil-del-cont
   ratante
   I.6)Haupttätigkeit(en)
   Eisenbahndienste
   Abschnitt II: Gegenstand
   II.1)Umfang der Beschaffung
   II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Suministro de conjunto inducido
   Referenznummer der Bekanntmachung: 2020-00223
   II.1.2)CPV-Code Hauptteil
   34312000 Motorenteile
   II.1.3)Art des Auftrags
   Lieferauftrag
   II.1.4)Kurze Beschreibung:
   Suministro de diecinueve conjunto de inducido para motores GM.
   II.1.6)Angaben zu den Losen
   Aufteilung des Auftrags in Lose: nein
   II.2)Beschreibung
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: ES ESPAŃA
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   Suministro de diecinueve unidades de RFa 04267943 conjunto de inducido
   para motores GM.
   II.2.5)Zuschlagskriterien
   Qualitätskriterium - Name: Oferta técnica / Gewichtung: 14
   Kostenkriterium - Name: Precio / Gewichtung: 80
   Kostenkriterium - Name: Plazo de entrega / Gewichtung: 3
   Kostenkriterium - Name: Lote de suministro / Gewichtung: 3
   II.2.11)Angaben zu Optionen
   Optionen: nein
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   Abschnitt IV: Verfahren
   IV.1)Beschreibung
   IV.1.1)Verfahrensart
   Verhandlungsverfahren mit vorherigem Aufruf zum Wettbewerb
   IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen
   Beschaffungssystem
   Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung
   IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)
   Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein
   IV.2)Verwaltungsangaben
   IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren
   Bekanntmachungsnummer im ABl.: [9]2020/S 035-083635
   IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems
   IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer
   regelmäßigen nichtverbindlichen Bekanntmachung
   Abschnitt V: Auftragsvergabe
   Ein Auftrag/Los wurde vergeben: nein
   V.1)Information über die Nichtvergabe
   Der Auftrag/Das Los wird nicht vergeben
   Sonstige Gründe (Einstellung des Verfahrens)
   Abschnitt VI: Weitere Angaben
   VI.3)Zusätzliche Angaben:
   VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
   VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren
   Offizielle Bezeichnung: Tribunal Administrativo Central de Recursos
   Contractuales
   Postanschrift: Avenida General Perón, 38, 8.Ş planta
   Ort: Madrid
   Postleitzahl: 28020
   Land: Spanien
   Telefon: +34 913491319
   Fax: +34 913491441
   VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen
   Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:
   Quince (15) días hábiles. Conforme al artículo 121 del RD Ley 3/2020.
   No obstante, cuando el recurso se funde en alguna de las causas
   previstas en el artículo 115.2, letras b), c), d) y e) del RD Ley
   3/2020 se estará a los plazos establecidos en el artículo 121.1. d).
   VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen
   erteilt
   Offizielle Bezeichnung: Tribunal Administrativo Central de Recursos
   Contractuales
   Postanschrift: Avenida General Perón, 38, 8.Ş planta
   Ort: Madrid
   Postleitzahl: 28020
   Land: Spanien
   VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
   15/01/2021
References
   6. mailto:iker.pagola.arruti@renfe.es?subject=TED
   7. https://www.renfe.com/es/es/grupo-renfe/contratacion/perfil-del-contratante
   8. https://www.renfe.com/es/es/grupo-renfe/contratacion/perfil-del-contratante
   9. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:083635-2020:TEXT:DE:HTML
OT: 20/01/2021    S13
   Espańa-Madrid: Partes de motores
   2021/S 013-028987
   Anuncio de adjudicación de contrato  sectores especiales
   Resultados del procedimiento de contratación
   Suministros
   Base jurídica:
   Directiva 2014/25/UE
   Apartado I: Entidad adjudicadora
   I.1)Nombre y direcciones
   Nombre oficial: Renfe  Fabricación y Mantenimiento, S. M. E., S. A.
   Número de identificación fiscal: A86868239
   Localidad: Madrid
   Código NUTS: ES300 Madrid
   Código postal: 28034
   País: Espańa
   Correo electrónico: [6]iker.pagola.arruti@renfe.es
   Direcciones de internet:
   Dirección principal:
   [7]https://www.renfe.com/es/es/grupo-renfe/contratacion/perfil-del-cont
   ratante
   Dirección del perfil de comprador:
   [8]https://www.renfe.com/es/es/grupo-renfe/contratacion/perfil-del-cont
   ratante
   I.6)Principal actividad
   Servicios de transporte ferroviario
   Apartado II: Objeto
   II.1)Ámbito de la contratación
   II.1.1)Denominación:
   Suministro de conjunto inducido
   Número de referencia: 2020-00223
   II.1.2)Código CPV principal
   34312000 Partes de motores
   II.1.3)Tipo de contrato
   Suministros
   II.1.4)Breve descripción:
   Suministro de diecinueve conjunto de inducido para motores GM.
   II.1.6)Información relativa a los lotes
   El contrato está dividido en lotes: no
   II.2)Descripción
   II.2.3)Lugar de ejecución
   Código NUTS: ES ESPAŃA
   II.2.4)Descripción del contrato:
   Suministro de diecinueve unidades de RFa 04267943 conjunto de inducido
   para motores GM.
   II.2.5)Criterios de adjudicación
   Criterio de calidad - Nombre: Oferta técnica / Ponderación: 14
   Criterio relativo al coste - Nombre: Precio / Ponderación: 80
   Criterio relativo al coste - Nombre: Plazo de entrega / Ponderación: 3
   Criterio relativo al coste - Nombre: Lote de suministro / Ponderación:
   3
   II.2.11)Información sobre las opciones
   Opciones: no
   II.2.13)Información sobre fondos de la Unión Europea
   El contrato se refiere a un proyecto o programa financiado con fondos
   de la Unión Europea: no
   II.2.14)Información adicional
   Apartado IV: Procedimiento
   IV.1)Descripción
   IV.1.1)Tipo de procedimiento
   Procedimiento negociado con convocatoria de licitación previa
   IV.1.3)Información sobre un acuerdo marco o un sistema dinámico de
   adquisición
   El anuncio se refiere al establecimiento de un acuerdo marco
   IV.1.8)Información acerca del Acuerdo sobre Contratación Pública
   El contrato está cubierto por el Acuerdo sobre Contratación Pública: no
   IV.2)Información administrativa
   IV.2.1)Publicación anterior referente al presente procedimiento
   Número de anuncio en el DO S: [9]2020/S 035-083635
   IV.2.8)Información sobre la terminación del sistema dinámico de
   adquisición
   IV.2.9)Información sobre la anulación de la convocatoria de licitación
   en forma de anuncio periódico indicativo
   Apartado V: Adjudicación de contrato
   Se adjudica un contrato/lote: no
   V.1)Información relativa a la no adjudicación de un contrato
   El contrato/lote no se ha adjudicado
   Otros motivos (el procedimiento ha sido interrumpido)
   Apartado VI: Información complementaria
   VI.3)Información adicional:
   VI.4)Procedimientos de recurso
   VI.4.1)Órgano competente para los procedimientos de recurso
   Nombre oficial: Tribunal Administrativo Central de Recursos
   Contractuales
   Dirección postal: Avenida General Perón, 38, 8.Ş planta
   Localidad: Madrid
   Código postal: 28020
   País: Espańa
   Teléfono: +34 913491319
   Fax: +34 913491441
   VI.4.3)Procedimiento de recurso
   Información precisa sobre el plazo o los plazos de recurso:
   Quince (15) días hábiles. Conforme al artículo 121 del RD Ley 3/2020.
   No obstante, cuando el recurso se funde en alguna de las causas
   previstas en el artículo 115.2, letras b), c), d) y e) del RD Ley
   3/2020 se estará a los plazos establecidos en el artículo 121.1. d).
   VI.4.4)Servicio del cual se puede obtener información sobre el
   procedimiento de recurso
   Nombre oficial: Tribunal Administrativo Central de Recursos
   Contractuales
   Dirección postal: Avenida General Perón, 38, 8.Ş planta
   Localidad: Madrid
   Código postal: 28020
   País: Espańa
   VI.5)Fecha de envío del presente anuncio:
   15/01/2021
--------------------------------------------------------------------------------
             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
 Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de
Ausschreibung: Vorratsschränke - CZ-Hradec Králové
Vorratsschränke
Computertische
Werkbänke
Modulmöbel
Tische
Dokument Nr...: 38987-2021 (ID: 2021012609095837742)
Veröffentlicht: 26.01.2021
*
  CZ-Hradec Králové: Vorratsschränke
   2021/S 17/2021 38987
   Bekanntmachung einer Änderung
   Änderung eines Vertrags/einer Konzession während der Laufzeit
   Rechtsgrundlage:
   Richtlinie 2014/24/EU
   Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber/Auftraggeber
   I.1)Name und Adressen
   Offizielle Bezeichnung: Královéhradecký kraj
   Nationale Identifikationsnummer: 70889546
   Postanschrift: Pivovarské námstí 1245
   Ort: Hradec Králové
   NUTS-Code: CZ052 Královéhradecký kraj
   Postleitzahl: 500 03
   Land: Tschechien
   Kontaktstelle(n): JUDr. Jana Mitrovi
   E-Mail: [7]jmitrovic@kr-kralovehradecky.cz
   Telefon: +420 495817453
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [8]http://www.kr-kralovehradecky.cz/
   Adresse des Beschafferprofils:
   [9]https://zakazky.cenakhk.cz/profile_display_2.html
   Abschnitt II: Gegenstand
   II.1)Umfang der Beschaffung
   II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Modernizace a dostavba Oblastní nemocnice Náchod, a.s., I. Etapa
   dodávka vybavení - volný nábytek
   II.1.2)CPV-Code Hauptteil
   39122100 Vorratsschränke
   II.1.3)Art des Auftrags
   Lieferauftrag
   II.2)Beschreibung
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   39134100 Computertische
   39151200 Werkbänke
   39151300 Modulmöbel
   39121200 Tische
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: CZ052 Královéhradecký kraj
   Hauptort der Ausführung:
   Místem plnní veejné zakázky je Oblastní nemocnice Náchod a.s.,
   Purkyova 446, 547 01 Náchod.
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung zum Zeitpunkt des Abschlusses des
   Vertrags:
   Pedmtem veejné zakázky je kompletní dodávka volného vybavení
   (nábytku) tj. laviky, stoly, kontejnery, skín, lékárny, kartotéky,
   vákové stny, atní skíky, pebalovací pulty a poskytnutí
   souvisejících slueb. Souástí plnní je i doprava zboí, jeho montá a
   instalace na místo urení dle pokyn kupujícího.
   Podrobná specifikace pedmtu veejné zakázky s poadovanými
   minimálními technickými parametry je uvedena v Píloze . 1 zadávací
   dokumentace:
   a) Projektová dokumentace: Modernizace a dostavba Oblastní nemocnice
   Náchod, a.s. - I. etapa;
   b) Soupis dodávek.
   II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung, des dynamischen
   Beschaffungssystems oder der Konzession
   Laufzeit in Tagen: 154
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   Abschnitt IV: Verfahren
   IV.2)Verwaltungsangaben
   IV.2.1)Bekanntmachung einer Auftragsvergabe in Bezug auf diesen Auftrag
   Bekanntmachungsnummer im ABl.: [10]2020/S 153-374746
   Abschnitt V: Auftragsvergabe/Konzessionsvergabe
   Auftrags-Nr.: 6532
   V.2)Auftragsvergabe/Konzessionsvergabe
   V.2.1)Tag des Abschlusses des Vertrags/der Entscheidung über die
   Konzessionsvergabe:
   05/08/2020
   V.2.2)Angaben zu den Angeboten
   Der Auftrag/Die Konzession wurde an einen Zusammenschluss aus
   Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein
   V.2.3)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs
   Offizielle Bezeichnung: Artspect, a.s.
   Nationale Identifikationsnummer: 28123395
   Postanschrift: Mareova 643/6
   Ort: Praha 9
   NUTS-Code: CZ010 Hlavní msto Praha
   Postleitzahl: 198 00
   Land: Tschechien
   E-Mail: [11]artspect@artspect.cz
   Telefon: +420 565391983
   Internet-Adresse: [12]http://www.artspect.cz/
   Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: ja
   V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses/der Konzession (zum Zeitpunkt
   des Abschlusses des Auftrags;ohne MwSt.)
   Gesamtwert der Beschaffung: 5 953 167.00 CZK
   Abschnitt VI: Weitere Angaben
   VI.3)Zusätzliche Angaben:
   VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
   VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren
   Offizielle Bezeichnung: Úad pro ochranu hospodáské soute
   Postanschrift: t. Kpt. Jaroe 7
   Ort: Brno
   Postleitzahl: 604 55
   Land: Tschechien
   E-Mail: [13]posta@uohs.cz
   Telefon: +420 542167111
   Fax: +420 542167112
   Internet-Adresse: [14]https://www.uohs.cz/
   VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen
   Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:
   Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli,
   které je nutné doruit do 15 dn ode dne, kdy se stovatel dozvdl o
   domnlém poruení zákona Zadavatelem, nejpozdji vak do uzavení
   smlouvy nebo do chvíle, kdy se sout o návrh povauje po výbru návrhu
   za ukonenou.
   Námitky proti úkonm oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel
   povinen podle zákona uveejnit i odeslat stovateli, musí být
   dorueny Zadavateli do 15 dn od jejich uveejnní i doruení
   stovateli.
   Pokud je v zadávacím ízení stanovena lhta pro podání ádostí o úast,
   musí být námitky proti podmínkám vztahujícím se ke kvalifikaci
   dodavatele dorueny Zadavateli nejpozdji do skonení této lhty.
   Pokud je v zadávacím ízení stanovena lhta pro podání nabídek, musí
   být námitky proti zadávací dokumentaci dorueny Zadavateli nejpozdji
   do skonení této lhty, v pípad jednacího ízení s uveejnním musí
   být námitky proti zadávací dokumentaci dorueny Zadavateli nejpozdji
   do skonení lhty pro podání pedbných nabídek.
   Námitky proti dobrovolnému oznámení o zámru uzavít smlouvu podle §
   212 odst. 2 zákona musí být dorueny Zadavateli do 30 dn od uveejnní
   tohoto oznámení.
   Zadavatel je povinen námitky vyídit do 15 dn. Návrh je nutné doruit
   ÚOHS i Zadavateli do 10 dn ode dne, v nm stovatel obdrel
   rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítl nebo do 25 dn od odeslání
   námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl.
   Po uzavení smlouvy na veejnou zakázku i rámcové dohody lze podat
   pouze návrh na uloení zákazu plnní smlouvy, a to i bez pedchozího
   podání námitek. Návrh na uloení zákazu plnní smlouvy doruí
   navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 msíce ode dne, kdy
   Zadavatel uveejnil oznámení o uzavení smlouvy zpsobem podle § 212
   odst. 2 zákona s uvedením dvodu pro zadání veejné zakázky bez
   uveejnní oznámení o zahájení zadávacího ízení, pedbného oznámení
   nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodueném podlimitním ízení,
   nejpozdji vak do 6 msíc od uzavení této smlouvy. Návrh na uloení
   zákazu plnní smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doruí
   navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 msíce ode dne, kdy
   Zadavatel uveejnil oznámení o uzavení smlouvy na základ rámcové
   dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavení smlouvy v dynamickém
   nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozdji vak do 6 msíc od
   uzavení této smlouvy.
   Ve lht pro doruení návrhu je navrhovatel povinen sloit na úet ÚOHS
   kauci ve výi 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnní
   veejné zakázky nebo za dobu prvních ty let plnní v pípad smluv na
   dobu neuritou, nejmén vak ve výi 50 000 CZK, nejvýe ve výi 10 000
   000 CZK. V pípad, e navrhovatel neme stanovit celkovou nabídkovou
   cenu, je povinen sloit kauci ve výi 100 000 CZK. V pípad návrhu na
   uloení zákazu plnní smlouvy je navrhovatel povinen sloit kauci ve
   výi 200 000 CZK. Jde-li o ízení o pezkoumání postupu pro zadávání
   koncesí, je navrhovatel povinen ve lht pro doruení návrhu sloit na
   úet ÚOHS kauci ve výi 1 % z pedpokládané hodnoty koncese uveejnné
   ve Vstníku veejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejmén vak
   ve výi 50 000 CZK, nejvýe ve výi 10 000 000 CZK. V pípad, e
   Zadavatel neuveejní ve Vstníku veejných zakázek nebo na profilu
   Zadavatele pedpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen
   sloit kauci ve výi 100 000 CZK. V pípad návrhu na uloení zákazu
   plnní koncesní smlouvy je navrhovatel povinen sloit kauci ve výi 200
   000 CZK.
   VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen
   erteilt
   Offizielle Bezeichnung: Úad pro ochranu hospodáské soute
   Postanschrift: t. Kpt. Jaroe 7
   Ort: Brno
   Postleitzahl: 604 55
   Land: Tschechien
   E-Mail: [15]posta@uohs.cz
   Telefon: +420 542167111
   Fax: +420 542167112
   Internet-Adresse: [16]https://www.uohs.cz/
   VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
   21/01/2021
   Abschnitt VII: Änderungen des Vertrags/der Konzession
   VII.1)Beschreibung der Beschaffung nach den Änderungen
   VII.1.1)CPV-Code Hauptteil
   39122100 Vorratsschränke
   VII.1.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   39134100 Computertische
   39151200 Werkbänke
   39151300 Modulmöbel
   39121200 Tische
   VII.1.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: CZ052 Královéhradecký kraj
   Hauptort der Ausführung:
   Místem plnní veejné zakázky je Oblastní nemocnice Náchod a.s.,
   Purkyova 446, 547 01 Náchod.
   VII.1.4)Beschreibung der Beschaffung:
   Pedmtem veejné zakázky je kompletní dodávka volného vybavení
   (nábytku) tj. laviky, stoly, kontejnery, skín, lékárny, kartotéky,
   vákové stny, atní skíky, pebalovací pulty a poskytnutí
   souvisejících slueb. Souástí plnní je i doprava zboí, jeho montá a
   instalace na místo urení dle pokyn kupujícího.
   Podrobná specifikace pedmtu veejné zakázky s poadovanými
   minimálními technickými parametry je uvedena v Píloze . 1 zadávací
   dokumentace:
   a) Projektová dokumentace: Modernizace a dostavba Oblastní nemocnice
   Náchod, a.s. - I. etapa;
   b) Soupis dodávek.
   VII.1.5)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung, des dynamischen
   Beschaffungssystems oder der Konzession
   Laufzeit in Tagen: 193
   VII.1.6)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses/der Konzession (ohne MwSt.)
   Gesamtwert des Auftrags/des Loses/der Konzession: 1 004 320.00 CZK
   VII.1.7)Name und Anschrift des Auftragnehmers/Konzessionärs
   Offizielle Bezeichnung: Artspect, a.s.
   Nationale Identifikationsnummer: 28123395
   Postanschrift: Mareova 643/6
   Ort: Praha 9
   NUTS-Code: CZ010 Hlavní msto Praha
   Postleitzahl: 198 00
   Land: Tschechien
   Der Auftragnehmer/Konzessionär ist ein KMU: ja
   VII.2)Angaben zu den Änderungen
   VII.2.1)Beschreibung der Änderungen
   Art und Umfang der Änderungen (mit Angabe möglicher früherer
   Vertragsänderungen):
   Dodatek je uzavírán dle l. 15.1. pvodní Smlouvy a v souladu se
   Smrnicí . 3 Rady Královéhradeckého kraje, kterou se stanovuje postup
   Královéhradeckého kraje pi zadávání veejných zakázek, v souladu se
   zákonem . 134/2016 Sb., o zadávání veejných zakázek, v úinném znní,
   v souvislosti se vznikem dodatených dodávek a nutných zmn, které
   nebyly zahrnuty v pvodním závazku a nemní celkovou povahu veejné
   zakázky, a jejich hodnota je nií ne 10 % pvodní hodnoty závazku,
   ve smyslu ust. § 222 odst. 4 ZZVZ zmna . 2, a dále zmny spoívající
   v dodatených dodávkách od dodavatele, které nebyly zahrnuty v pvodním
   závazku a jsou nezbytné a zmna v osob dodavatele není moná z
   technických dvod spoívajících v nutnosti kompatibility dalích kus
   vybavení s ji dodávaným zboím, piem hodnota tchto dodávek
   nepekroí 50 % pvodní hodnoty závazku, ve smyslu § 222 odst. 5 ZZVZ
   zmna . 3, a dále ke zmnám, k nim dolo po zamení, kdy bylo nutné
   zmnit umístní a rozmry nkterého vybavení po zjitní kolize
   vybavení zmna . 1 a s ohledem na potebu prodlouení termínu plnní
   vzhledem k dodateným dodávkám a prodlouení termínu plnní o dobu,
   kterou potebuje objednatel na odsouhlasení vzork piem tato poteba
   zmny nemohla být objednatelem pedvídána, nemní celkovou povahu
   veejné zakázky a její hodnota je nií ne 50 % pvodní hodnoty
   závazku, ve smyslu § 222 odst. 6 ZZVZ.
   Celkové vícepráce iní 744 568 CZK bez DPH.
   Celkové ménpráce iní 557 702 CZK bez DPH.
   Celková smluvní cena se tedy navyuje o 186 866 CZK bez DPH.
   Vzhledem ke konceptu oznamování zmn jsou zmny podle odst. 5 a odst. 6
   §222 zákona oznamovány samostatnými formulái. Tímto formuláem je
   oznamována zmna . 1 a prodlouení termínu na odsouhlasení vzork.
   VII.2.2)Gründe für die Änderung
   Notwendigkeit der Änderung aufgrund von Umständen, die ein öffentlicher
   Auftraggeber/Auftraggeber bei aller Umsicht nicht vorhersehen konnte
   (Artikel 43 Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/23/EU, Artikel 72
   Absatz 1 Buchstabe c der Richtlinie 2014/24/EU, Artikel 89 Absatz 1
   Buchstabe c der Richtlinie 2014/25/EU)
   Beschreibung der Umstände, durch die die Änderung erforderlich wurde,
   und Erklärung der unvorhersehbaren Art dieser Umstände:
   Na základ zamení moného prostoru pro umístní nábytku byly zjitny
   kolize, které vyvolaly zmny v dodávce vybavení spoívající v úprav
   rozmr i zmn v potu ks volného nábytku v místnostech objektu J a
   K, tj. zjitné kolize volného nábytku se SDK podhledy, s koncovými
   prvky slaboproudu, silnoproudu, topení, umístní píek atd., jedná se
   o vícepráce ve výi 486 618 CZK bez DPH a ménpráce ve výi 557 702 CZK
   bez DPH, cena se touto zmnou sniuje o 71 084 CZK bez DPH. Dále, s
   ohledem na nutnost vtího asu na odsouhlasení vzork, které nemohl
   zadavatel pedpovídat, se strany dohodly na prodlouení o 18 dní k
   odsouhlasení vzork.
   VII.2.3)Preiserhöhung
   Aktualisierter Gesamtauftragswert vor den Änderungen (unter
   Berücksichtigung möglicher früherer Vertragsänderungen und
   Preisanpassungen sowie im Falle der Richtlinie 2014/23/EU der
   durchschnittlichen Inflation im betreffenden Mitgliedstaat)
   Wert ohne MwSt.: 5 953 167.00 CZK
   Gesamtauftragswert nach den Änderungen
   Wert ohne MwSt.: 6 140 033.00 CZK
References
   7. mailto:jmitrovic@kr-kralovehradecky.cz?subject=TED
   8. http://www.kr-kralovehradecky.cz/
   9. https://zakazky.cenakhk.cz/profile_display_2.html
  10. https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:374746-2020:TEXT:DE:HTML
  11. mailto:artspect@artspect.cz?subject=TED
  12. http://www.artspect.cz/
  13. mailto:posta@uohs.cz?subject=TED
  14. https://www.uohs.cz/
  15. mailto:posta@uohs.cz?subject=TED
  16. https://www.uohs.cz/
OT: 26/01/2021    S17
   esko-Hradec Králové: Skín
   2021/S 017-038987
   Oznámení o zmn
   Zmna zakázky/koncese bhem doby jejího trvání
   Právní základ:
   smrnice 2014/24/EU
   Oddíl I: Veejný zadavatel/zadavatel
   I.1)Název a adresa
   Úední název: Královéhradecký kraj
   Národní identifikaní íslo: 70889546
   Potovní adresa: Pivovarské námstí 1245
   Obec: Hradec Králové
   Kód NUTS: CZ052 Královéhradecký kraj
   PS: 500 03
   Zem: esko
   Kontaktní osoba: JUDr. Jana Mitrovi
   E-mail: [7]jmitrovic@kr-kralovehradecky.cz
   Tel.: +420 495817453
   Internetové adresy:
   Hlavní adresa: [8]http://www.kr-kralovehradecky.cz/
   Adresa profilu zadavatele:
   [9]https://zakazky.cenakhk.cz/profile_display_2.html
   Oddíl II: Pedmt
   II.1)Rozsah veejné zakázky
   II.1.1)Název:
   Modernizace a dostavba Oblastní nemocnice Náchod, a.s., I. Etapa
   dodávka vybavení - volný nábytek
   II.1.2)Hlavní kód CPV
   39122100 Skín
   II.1.3)Druh zakázky
   Dodávky
   II.2)Popis
   II.2.2)Dodatený(-é) kód(-y) CPV
   39134100 Poítaové stoly
   39151200 Pracovní stoly
   39151300 Modulový nábytek
   39121200 Stoly
   II.2.3)Místo plnní
   Kód NUTS: CZ052 Královéhradecký kraj
   Hlavní místo dodání nebo plnní:
   Místem plnní veejné zakázky je Oblastní nemocnice Náchod a.s.,
   Purkyova 446, 547 01 Náchod.
   II.2.4)Popis výbrového ízení v dob zadání zakázky:
   Pedmtem veejné zakázky je kompletní dodávka volného vybavení
   (nábytku) tj. laviky, stoly, kontejnery, skín, lékárny, kartotéky,
   vákové stny, atní skíky, pebalovací pulty a poskytnutí
   souvisejících slueb. Souástí plnní je i doprava zboí, jeho montá a
   instalace na místo urení dle pokyn kupujícího.
   Podrobná specifikace pedmtu veejné zakázky s poadovanými
   minimálními technickými parametry je uvedena v Píloze . 1 zadávací
   dokumentace:
   a) Projektová dokumentace: Modernizace a dostavba Oblastní nemocnice
   Náchod, a.s. - I. etapa;
   b) Soupis dodávek.
   II.2.7)Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy, dynamického nákupního
   systému nebo koncese
   Doba trvání v dnech: 154
   II.2.13)Informace o financování z prostedk Evropské unie
   Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z
   prostedk Evropské unie: ne
   Oddíl IV: ízení
   IV.2)Administrativní informace
   IV.2.1)Oznámení o výsledku zadávacího ízení týkající se této zakázky
   íslo oznámení v Ú. vst. ady S: [10]2020/S 153-374746
   Oddíl V: Zadání zakázky/udlení koncese
   Zakázka .: 6532
   V.2)Zadání zakázky/udlení koncese
   V.2.1)Datum uzavení smlouvy/vydání rozhodnutí o udlení koncese:
   05/08/2020
   V.2.2)Informace o nabídkách
   Zakázka byla zadána/koncese byla udlena skupin hospodáských
   subjekt: ne
   V.2.3)Název a adresa dodavatele/koncesionáe
   Úední název: Artspect, a.s.
   Národní identifikaní íslo: 28123395
   Potovní adresa: Mareova 643/6
   Obec: Praha 9
   Kód NUTS: CZ010 Hlavní msto Praha
   PS: 198 00
   Zem: esko
   E-mail: [11]artspect@artspect.cz
   Tel.: +420 565391983
   Internetová adresa: [12]http://www.artspect.cz/
   Dodavatelem/koncesionáem je malý i stední podnik: ano
   V.2.4)Údaje o hodnot zakázky/ásti/koncese (v dob uzavení
   smlouvy;bez DPH)
   Konená hodnota veejné zakázky: 5 953 167.00 CZK
   Oddíl VI: Doplující informace
   VI.3)Dalí informace:
   VI.4)Pezkumná ízení
   VI.4.1)Orgán písluný k pezkumu
   Úední název: Úad pro ochranu hospodáské soute
   Potovní adresa: t. Kpt. Jaroe 7
   Obec: Brno
   PS: 604 55
   Zem: esko
   E-mail: [13]posta@uohs.cz
   Tel.: +420 542167111
   Fax: +420 542167112
   Internetová adresa: [14]https://www.uohs.cz/
   VI.4.3)Pezkumné ízení
   Pesné informace o lhtách pro pezkumná ízení:
   Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli,
   které je nutné doruit do 15 dn ode dne, kdy se stovatel dozvdl o
   domnlém poruení zákona Zadavatelem, nejpozdji vak do uzavení
   smlouvy nebo do chvíle, kdy se sout o návrh povauje po výbru návrhu
   za ukonenou.
   Námitky proti úkonm oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel
   povinen podle zákona uveejnit i odeslat stovateli, musí být
   dorueny Zadavateli do 15 dn od jejich uveejnní i doruení
   stovateli.
   Pokud je v zadávacím ízení stanovena lhta pro podání ádostí o úast,
   musí být námitky proti podmínkám vztahujícím se ke kvalifikaci
   dodavatele dorueny Zadavateli nejpozdji do skonení této lhty.
   Pokud je v zadávacím ízení stanovena lhta pro podání nabídek, musí
   být námitky proti zadávací dokumentaci dorueny Zadavateli nejpozdji
   do skonení této lhty, v pípad jednacího ízení s uveejnním musí
   být námitky proti zadávací dokumentaci dorueny Zadavateli nejpozdji
   do skonení lhty pro podání pedbných nabídek.
   Námitky proti dobrovolnému oznámení o zámru uzavít smlouvu podle §
   212 odst. 2 zákona musí být dorueny Zadavateli do 30 dn od uveejnní
   tohoto oznámení.
   Zadavatel je povinen námitky vyídit do 15 dn. Návrh je nutné doruit
   ÚOHS i Zadavateli do 10 dn ode dne, v nm stovatel obdrel
   rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítl nebo do 25 dn od odeslání
   námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl.
   Po uzavení smlouvy na veejnou zakázku i rámcové dohody lze podat
   pouze návrh na uloení zákazu plnní smlouvy, a to i bez pedchozího
   podání námitek. Návrh na uloení zákazu plnní smlouvy doruí
   navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 msíce ode dne, kdy
   Zadavatel uveejnil oznámení o uzavení smlouvy zpsobem podle § 212
   odst. 2 zákona s uvedením dvodu pro zadání veejné zakázky bez
   uveejnní oznámení o zahájení zadávacího ízení, pedbného oznámení
   nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodueném podlimitním ízení,
   nejpozdji vak do 6 msíc od uzavení této smlouvy. Návrh na uloení
   zákazu plnní smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doruí
   navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 msíce ode dne, kdy
   Zadavatel uveejnil oznámení o uzavení smlouvy na základ rámcové
   dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavení smlouvy v dynamickém
   nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozdji vak do 6 msíc od
   uzavení této smlouvy.
   Ve lht pro doruení návrhu je navrhovatel povinen sloit na úet ÚOHS
   kauci ve výi 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnní
   veejné zakázky nebo za dobu prvních ty let plnní v pípad smluv na
   dobu neuritou, nejmén vak ve výi 50 000 CZK, nejvýe ve výi 10 000
   000 CZK. V pípad, e navrhovatel neme stanovit celkovou nabídkovou
   cenu, je povinen sloit kauci ve výi 100 000 CZK. V pípad návrhu na
   uloení zákazu plnní smlouvy je navrhovatel povinen sloit kauci ve
   výi 200 000 CZK. Jde-li o ízení o pezkoumání postupu pro zadávání
   koncesí, je navrhovatel povinen ve lht pro doruení návrhu sloit na
   úet ÚOHS kauci ve výi 1 % z pedpokládané hodnoty koncese uveejnné
   ve Vstníku veejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejmén vak
   ve výi 50 000 CZK, nejvýe ve výi 10 000 000 CZK. V pípad, e
   Zadavatel neuveejní ve Vstníku veejných zakázek nebo na profilu
   Zadavatele pedpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen
   sloit kauci ve výi 100 000 CZK. V pípad návrhu na uloení zákazu
   plnní koncesní smlouvy je navrhovatel povinen sloit kauci ve výi 200
   000 CZK.
   VI.4.4)Subjekt, u kterého lze získat informace o pezkumném ízení
   Úední název: Úad pro ochranu hospodáské soute
   Potovní adresa: t. Kpt. Jaroe 7
   Obec: Brno
   PS: 604 55
   Zem: esko
   E-mail: [15]posta@uohs.cz
   Tel.: +420 542167111
   Fax: +420 542167112
   Internetová adresa: [16]https://www.uohs.cz/
   VI.5)Datum odeslání tohoto oznámení:
   21/01/2021
   Oddíl VII: Zmna zakázky/koncese
   VII.1)Popis zakázky po provedení úprav
   VII.1.1)Hlavní kód CPV
   39122100 Skín
   VII.1.2)Dodatený(-é) kód(-y) CPV
   39134100 Poítaové stoly
   39151200 Pracovní stoly
   39151300 Modulový nábytek
   39121200 Stoly
   VII.1.3)Místo plnní
   Kód NUTS: CZ052 Královéhradecký kraj
   Hlavní místo dodání nebo plnní:
   Místem plnní veejné zakázky je Oblastní nemocnice Náchod a.s.,
   Purkyova 446, 547 01 Náchod.
   VII.1.4)Popis zakázky:
   Pedmtem veejné zakázky je kompletní dodávka volného vybavení
   (nábytku) tj. laviky, stoly, kontejnery, skín, lékárny, kartotéky,
   vákové stny, atní skíky, pebalovací pulty a poskytnutí
   souvisejících slueb. Souástí plnní je i doprava zboí, jeho montá a
   instalace na místo urení dle pokyn kupujícího.
   Podrobná specifikace pedmtu veejné zakázky s poadovanými
   minimálními technickými parametry je uvedena v Píloze . 1 zadávací
   dokumentace:
   a) Projektová dokumentace: Modernizace a dostavba Oblastní nemocnice
   Náchod, a.s. - I. etapa;
   b) Soupis dodávek.
   VII.1.5)Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy, dynamického nákupního
   systému nebo koncese
   Doba trvání v dnech: 193
   VII.1.6)Údaje o hodnot zakázky/ásti/koncese (bez DPH)
   Celková hodnota zakázky/poloky/koncese: 1 004 320.00 CZK
   VII.1.7)Název a adresa dodavatele/koncesionáe
   Úední název: Artspect, a.s.
   Národní identifikaní íslo: 28123395
   Potovní adresa: Mareova 643/6
   Obec: Praha 9
   Kód NUTS: CZ010 Hlavní msto Praha
   PS: 198 00
   Zem: esko
   Dodavatelem/koncesionáem je malý i stední podnik: ano
   VII.2)Informace o zmnách
   VII.2.1)Popis zmn
   Povaha a rozsah zmn (s uvedením moných pedchozích zmn zakázky):
   Dodatek je uzavírán dle l. 15.1. pvodní Smlouvy a v souladu se
   Smrnicí . 3 Rady Královéhradeckého kraje, kterou se stanovuje postup
   Královéhradeckého kraje pi zadávání veejných zakázek, v souladu se
   zákonem . 134/2016 Sb., o zadávání veejných zakázek, v úinném znní,
   v souvislosti se vznikem dodatených dodávek a nutných zmn, které
   nebyly zahrnuty v pvodním závazku a nemní celkovou povahu veejné
   zakázky, a jejich hodnota je nií ne 10 % pvodní hodnoty závazku,
   ve smyslu ust. § 222 odst. 4 ZZVZ zmna . 2, a dále zmny spoívající
   v dodatených dodávkách od dodavatele, které nebyly zahrnuty v pvodním
   závazku a jsou nezbytné a zmna v osob dodavatele není moná z
   technických dvod spoívajících v nutnosti kompatibility dalích kus
   vybavení s ji dodávaným zboím, piem hodnota tchto dodávek
   nepekroí 50 % pvodní hodnoty závazku, ve smyslu § 222 odst. 5 ZZVZ
   zmna . 3, a dále ke zmnám, k nim dolo po zamení, kdy bylo nutné
   zmnit umístní a rozmry nkterého vybavení po zjitní kolize
   vybavení zmna . 1 a s ohledem na potebu prodlouení termínu plnní
   vzhledem k dodateným dodávkám a prodlouení termínu plnní o dobu,
   kterou potebuje objednatel na odsouhlasení vzork piem tato poteba
   zmny nemohla být objednatelem pedvídána, nemní celkovou povahu
   veejné zakázky a její hodnota je nií ne 50 % pvodní hodnoty
   závazku, ve smyslu § 222 odst. 6 ZZVZ.
   Celkové vícepráce iní 744 568 CZK bez DPH.
   Celkové ménpráce iní 557 702 CZK bez DPH.
   Celková smluvní cena se tedy navyuje o 186 866 CZK bez DPH.
   Vzhledem ke konceptu oznamování zmn jsou zmny podle odst. 5 a odst. 6
   §222 zákona oznamovány samostatnými formulái. Tímto formuláem je
   oznamována zmna . 1 a prodlouení termínu na odsouhlasení vzork.
   VII.2.2)Dvody zmny
   Poteba zmny vyvolaná okolnostmi, které veejný zadavatel/zadavatel
   jednající s náleitou péí nemohl pedvídat (l. 43 odst. 1 písm. c)
   smrnice 2014/23/EU, l. 72 odst. 1 písm. c) smrnice 2014/24/EU, l.
   89 odst. 1 písm. c) smrnice 2014/25/EU)
   Popis okolností, které si vynutily zmnu, a vysvtlení neoekávané
   povahy tchto okolností:
   Na základ zamení moného prostoru pro umístní nábytku byly zjitny
   kolize, které vyvolaly zmny v dodávce vybavení spoívající v úprav
   rozmr i zmn v potu ks volného nábytku v místnostech objektu J a
   K, tj. zjitné kolize volného nábytku se SDK podhledy, s koncovými
   prvky slaboproudu, silnoproudu, topení, umístní píek atd., jedná se
   o vícepráce ve výi 486 618 CZK bez DPH a ménpráce ve výi 557 702 CZK
   bez DPH, cena se touto zmnou sniuje o 71 084 CZK bez DPH. Dále, s
   ohledem na nutnost vtího asu na odsouhlasení vzork, které nemohl
   zadavatel pedpovídat, se strany dohodly na prodlouení o 18 dní k
   odsouhlasení vzork.
   VII.2.3)Navýení ceny
   Aktualizovaná celková hodnota zakázky ped zmnami (pi zohlednní
   moných dívjích smluvních zmn a cenových úprav a v pípad smrnice
   2014/23/EU prmrné inflace daného lenského státu)
   Hodnota bez DPH: 5 953 167.00 CZK
   Celková hodnota zakázky po provedení zmn
   Hodnota bez DPH: 6 140 033.00 CZK
--------------------------------------------------------------------------------
             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
 Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de
Ausschreibung: Traktoren - DE-Braunschweig
Traktoren
Dokument Nr...: 8987-2021 (ID: 2021011109034606959)
Veröffentlicht: 11.01.2021
*
  DE-Braunschweig: Traktoren
   2021/S 6/2021 8987
   Auftragsbekanntmachung
   Lieferauftrag
   Rechtsgrundlage:
   Richtlinie 2014/24/EU
   Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber
   I.1)Name und Adressen
   Offizielle Bezeichnung: Johann Heinrich von Thünen-Institut,
   Bundesforschungsinstitut für Ländliche Räume, Wald und Fischerei
   Postanschrift: Bundesallee 50
   Ort: Braunschweig
   NUTS-Code: DE911 Braunschweig, Kreisfreie Stadt
   Postleitzahl: 38116
   Land: Deutschland
   Kontaktstelle(n): Bundesanstalt für Landwirtschaft und Ernährung (BLE),
   Ref. 214  ZV-BMEL, Deichmanns Aue 29, 53179 Bonn
   E-Mail: [6]tobias.adams@ble.de
   Fax: +49 3018106845-3379
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [7]https://www.thuenen.de
   Adresse des Beschafferprofils: [8]https://www.ble.de/zv
   I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung
   Der Auftrag wird von einer zentralen Beschaffungsstelle vergeben
   I.3)Kommunikation
   Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und
   vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter:
   [9]https://www.evergabe-online.de/tenderdetails.html?id=369898
   Weitere Auskünfte erteilen/erteilt folgende Kontaktstelle:
   Offizielle Bezeichnung: Bundesanstalt für Landwirtschaft und Ernährung
   (BLE)
   Postanschrift: Deichmanns Aue 29
   Ort: Bonn
   NUTS-Code: DEA22 Bonn, Kreisfreie Stadt
   Postleitzahl: 53179
   Land: Deutschland
   Kontaktstelle(n): Bundesanstalt für Landwirtschaft und Ernährung (BLE),
   Ref. 214  ZV-BMEL, Deichmanns Aue 29, 53179 Bonn
   E-Mail: [10]tobias.adams@ble.de
   Telefon: +49 22868453736
   Fax: +49 3018106845-3379
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [11]https://www.ble.de
   Adresse des Beschafferprofils: [12]https://www.ble.de/zv
   Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via:
   [13]http://www.evergabe-online.de
   Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an folgende Anschrift:
   Offizielle Bezeichnung: Bundesanstalt für Landwirtschaft und Ernährung
   (BLE)
   Postanschrift: Deichmanns Aue 29
   Ort: Bonn
   Postleitzahl: 53179
   Land: Deutschland
   Kontaktstelle(n): Bundesanstalt für Landwirtschaft und Ernährung (BLE),
   Ref. 214  ZV-BMEL, Deichmanns Aue 29, 53179 Bonn
   Telefon: +49 22868453736
   E-Mail: [14]tobias.adams@ble.de
   Fax: +49 3018106845-3379
   NUTS-Code: DEA22 Bonn, Kreisfreie Stadt
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [15]https://www.ble.de
   Adresse des Beschafferprofils: [16]https://www.ble.de/zv
   I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers
   Ministerium oder sonstige zentral- oder bundesstaatliche Behörde
   einschließlich regionaler oder lokaler Unterabteilungen
   I.5)Haupttätigkeit(en)
   Andere Tätigkeit: Ländliche Räume, Wald und Fischerei
   Abschnitt II: Gegenstand
   II.1)Umfang der Beschaffung
   II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Allradtraktor
   Referenznummer der Bekanntmachung: 214-02.05-20.0163-20-II-D
   II.1.2)CPV-Code Hauptteil
   16700000 Traktoren
   II.1.3)Art des Auftrags
   Lieferauftrag
   II.1.4)Kurze Beschreibung:
   Lieferung eines betriebsbereiten Allradtraktors (Neufahrzeug) mit
   Fahrerkabine.
   II.1.5)Geschätzter Gesamtwert
   II.1.6)Angaben zu den Losen
   Aufteilung des Auftrags in Lose: nein
   II.2)Beschreibung
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: DEF0F Stormarn
   Hauptort der Ausführung:
   Johann Heinrich von Thünen-Institut
   Bundesforschungsinstitut für Ländliche Räume, Wald und Fischerei
   Institut für Ökologischen Landbau
   Wulmenau 11
   23847 Westerau
   DEUTSCHLAND
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   Auftragsgegenstand ist die Lieferung eines betriebsbereiten
   Allradtraktors (Neufahrzeug) mit Fahrerkabine. Anschließend ist eine
   fachkundige Einweisung für bis zu fünf Personen durch geeignetes
   deutschsprachiges Personal, welches eine Ausbildung in der Landtechnik
   zum Mechatroniker für Land- und Baumaschinentechniker abgeschlossen hat
   oder über eine abgeschlossene kaufmännische Ausbildung in der
   Landtechnik verfügt, beim Auftraggeber vor Ort durchzuführen. Zudem
   sind eine deutschsprachige Bedienungsanleitung sowie ein
   deutschsprachiges Werkstatthandbuch für alle Bestandteile des
   Allradtraktors (Motor, Getriebe, Elektrik, Vorderachse, Hinterachse
   etc.) in jeweils schriftlicher und digitaler (PDF-Format) Ausfertigung
   und eine Zulassungsbescheinigung (Zulassungsbescheinigung Teil II),
   inkl. sämtlicher dazugehöriger Fahrzeugpapiere auszuhändigen. Darüber
   hinaus garantiert der Auftragnehmer die Vorhaltung von Ersatzteilen für
   mindestens 10 Jahre nach dem Produktionsende des derzeit produzierten
   Fahrzeugtyps, längstens aber für eine Gesamtdauer von 12 Jahren ab
   Lieferung. Weiterhin ist nach Erreichen des ersten Wartungsintervalls
   nach Herstellervorgaben eine Wartung des Allradtraktors durchzuführen.
   II.2.5)Zuschlagskriterien
   Die nachstehenden Kriterien
   Preis
   II.2.6)Geschätzter Wert
   II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des
   dynamischen Beschaffungssystems
   Laufzeit in Monaten: 6
   Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein
   II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote
   Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein
   II.2.11)Angaben zu Optionen
   Optionen: nein
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   Die Angaben unter II.2.7) Laufzeit des Vertrags" erfolgten aus
   technischen Gründen. Die tatsächlichen Fristen sind den
   Vergabeunterlagen zu entnehmen.
   Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische
   Angaben
   III.1)Teilnahmebedingungen
   III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen
   hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister
   Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen:
    Auszug aus dem Gewerbezentralregister
   Ab einem Auftragswert von 30 000 EUR wird die ZV-BMEL beim Bundesamt
   für Justiz von Amts wegen einen Auszug aus dem Gewerbezentralregister
   (gemäß § 150a Abs. 1 Nr. 4 GewO) anfordern und bei der Eignung
   entsprechend bewerten. Diese Anforderung erfolgt nur, sofern der Bieter
   für eine Zuschlagserteilung in Betracht kommt. Es ist freigestellt,
   einen aktuellen Auszug (nicht älter als 6 Monate) bereits mit
   Angebotsabgabe vorzulegen.
   III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit
   Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien:
    Eigenerklärung zu §§ 123, 124 GWB (siehe Vergabeunterlagen)
   Der Bieter hat seine Zuverlässigkeit nachzuweisen. Hierzu ist mit dem
   Angebot eine ausgefüllte Eigenerklärung zu §§ 123,124 GWB in Textform
   gemäß § 126b BGB vorzulegen, die u. a. beinhaltet, dass der Bieter sich
   nicht in einem Insolvenz- oder vergleichbaren gesetzlichen Verfahren
   befindet und seine Verpflichtung zur Zahlung von Steuern und Abgaben
   sowie der Beiträge zur gesetzlichen Sozialversicherung ordnungsgemäß
   erfüllt hat.
    Eigenerklärung zu § 19 MiLoG (siehe Vergabeunterlagen)
   Der Bieter hat mit dem Angebot eine Eigenerklärung zu § 19 MiLoG in
   Textform gemäß § 126b BGB vorzulegen.
    Eigenerklärung zu § 21 AEntG (siehe Vergabeunterlagen)
   Der Bieter hat mit dem Angebot eine Eigenerklärung zu § 21 AEntG in
   Textform gemäß § 126b BGB vorzulegen.
   Abschnitt IV: Verfahren
   IV.1)Beschreibung
   IV.1.1)Verfahrensart
   Offenes Verfahren
   IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen
   Beschaffungssystem
   IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)
   Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja
   IV.2)Verwaltungsangaben
   IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge
   Tag: 15/02/2021
   Ortszeit: 12:00
   IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur
   Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber
   IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge
   eingereicht werden können:
   Deutsch
   IV.2.6)Bindefrist des Angebots
   Das Angebot muss gültig bleiben bis: 16/04/2021
   IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote
   Tag: 15/02/2021
   Ortszeit: 12:00
   Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren:
   Entfällt
   Abschnitt VI: Weitere Angaben
   VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags
   Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein
   VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen
   Aufträge werden elektronisch erteilt
   Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert
   Die Zahlung erfolgt elektronisch
   VI.3)Zusätzliche Angaben:
   A) Die Vergabeunterlagen werden unter [17]www.evergabe-online.de zum
   Download bereitgestellt. Nur auf ausdrücklichen Wunsch hin werden die
   Unterlagen in Papierform versandt. Anforderung, Bereitstellung und ggf.
   Übersendung der Vergabeunterlagen sind kostenlos.
   B) Eventuelle Fragen sowie deren Beantwortung und ggf. ergänzende
   Dokumente werden allen potenziellen Bietern ausschließlich auf der
   e-Vergabe-Plattform des Bundes zur Verfügung gestellt und sind bei der
   Erstellung des Angebotes zu beachten. Eine direkte Kontaktaufnahme mit
   dem Auftraggeber ist nicht gestattet.
   C) Das Angebot ist ausschließlich elektronisch auf der
   e-Vergabe-Plattform des Bundes [18]www.evergabe-online.de (Meine
   e-Vergabe") über die Funktion Angebot abgeben" einzureichen. Es ist
   kein zip-Ordner zu verwenden. Es wird darum gebeten, für hochgeladene
   Dokumente möglichst kurze und prägnante Dateinamen zu wählen. Angebote,
   welche auf anderem Wege, z. B. dem Postweg, persönlich, per E-Mail, per
   Fax oder über die Funktion Vergabestelle kontaktieren" der
   e-Vergabe-Plattform des Bundes (Meine e-Vergabe") als Nachricht
   übermittelt werden, sind ausgeschlossen und können nicht berücksichtigt
   werden.
   D) Leistungsverzeichnis (siehe Vergabeunterlagen)
   Mit Angebotsabgabe ist das Leistungsverzeichnis vollständig und
   zweifelsfrei auszufüllen.
   E) Angebotsbestätigung (siehe Vergabeunterlagen)
   Mit Angebotsabgabe ist die Angebotsbestätigung vollständig und
   zweifelsfrei ausgefüllt in Textform gemäß § 126b BGB einzureichen.
   F) Datenblatt (siehe Vergabeunterlagen)
   Mit Angebotsabgabe ist das Datenblatt vollständig und zweifelsfrei
   ausgefüllt einzureichen.
   G) Bietergemeinschaften
   Sofern beabsichtigt ist eine Bietergemeinschaft zu bilden, ist das
   Formular Erklärung zur Gründung einer Bietergemeinschaft" auf
   [19]www.ble.de/zv vollständig auszufüllen und dem Angebot beizufügen.
   Nähere Angaben sind den Vergabeunterlagen zu entnehmen.
   H) Nachunternehmen/Unteraufträge
   Der Bieter soll sich insbesondere bei Großaufträgen bemühen,
   Unteraufträge an kleine und mittlere Unternehmen in dem Umfang zu
   erteilen, wie es mit der vertragsgemäßen Ausführung der Leistung
   vereinbart werden kann. Nähere Angaben sind den Vergabeunterlagen zu
   entnehmen.
   I) Die Anwendung von UN-Kaufrecht wird ausgeschlossen. Im Übrigen gilt
   ausschließlich deutsches Recht.
   J) Die gesamte Korrespondenz ist in deutscher Sprache abzufassen.
   VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
   VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren
   Offizielle Bezeichnung: Vergabekammer des Bundes
   Postanschrift: Villemombler Str. 76
   Ort: Bonn
   Postleitzahl: 53123
   Land: Deutschland
   Telefon: +49 22894990
   Fax: +49 2289499163
   VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen
   Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:
   Behauptete Verstöße gegen Vergabevorschriften, die aufgrund der
   Bekanntmachung erkennbar sind, sind spätestens bis zum Schlusstermin
   für den Eingang der Angebote (siehe IV.2.2) gegenüber der Bundesanstalt
   für Landwirtschaft und Ernährung (BLE) zu rügen (§ 160 Abs. 3 S. 1
   Ziffer 2 GWB). Sollte ein Nachprüfungsantrag gestellt werden, muss
   dieser Antrag gemäß § 160 Abs. 3 S. 1 Ziffer 4 GWB innerhalb von 15
   Kalendertagen nach Eingang der Mitteilung, dass der Rüge nicht
   abgeholfen wird, bei der Vergabekammer des Bundes im Bundeskartellamt
   eingereicht werden.
   VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
   06/01/2021
References
   6. mailto:tobias.adams@ble.de?subject=TED
   7. https://www.thuenen.de/
   8. https://www.ble.de/zv
   9. https://www.evergabe-online.de/tenderdetails.html?id=369898
  10. mailto:tobias.adams@ble.de?subject=TED
  11. https://www.ble.de/
  12. https://www.ble.de/zv
  13. http://www.evergabe-online.de/
  14. mailto:tobias.adams@ble.de?subject=TED
  15. https://www.ble.de/
  16. https://www.ble.de/zv
  17. http://www.evergabe-online.de/
  18. http://www.evergabe-online.de/
  19. http://www.ble.de/zv
--------------------------------------------------------------------------------
             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
 Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de
Ausschreibung ausschreibung Ausschreibungen Ingenieure Ă–ffentliche Ausschreibungen Datenbank Ă–ffentliche Ausschreibungen Architekten Ă–ffentliche Ausschreibungen Bau