Öffentliche Ausschreibungen icc hofmann - Ingenieurbüro für technische Informatik
Am Stockborn 16, 60439 Frankfurt/M, FRG
Tel.: +49 6082-910101 Fax.: +49 6082-910200
E-Mail: info@icc-hofmann.net
Öffentliche Ausschreibungen

(1) Searching for "2017042009123871325" in Archived Documents Library (TED-ADL)


Ausschreibung: Dienstleistungen im Bereich marine Aquakultur - DE-Eschborn
Dienstleistungen im Bereich marine Aquakultur
Dokument Nr...: 148981-2017 (ID: 2017042009123871325)
Veröffentlicht: 20.04.2017
*
  DE-Eschborn: Dienstleistungen im Bereich marine Aquakultur
   2017/S 77/2017 148981
   Auftragsbekanntmachung
   Dienstleistungen
   Richtlinie 2014/24/EU
   Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber
   I.1)Name und Adressen
   Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH
   Dag-Hammarskjöld-Weg 15
   Eschborn
   65760
   Deutschland
   Kontaktstelle(n): Sylwia Plaza
   Telefon: +49 619679-1360
   E-Mail: [1]sylwia.plaza@giz.de
   Fax: +49 61967980-1360
   NUTS-Code: DE71A
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse: [2]http://www.giz.de
   I.2)Gemeinsame Beschaffung
   I.3)Kommunikation
   Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und
   vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter:
   [3]https://www.giz.de/en/workingwithgiz/bidding_procurement.html
   Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen
   Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an folgende Anschrift:
   Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH
   Dag-Hammarskjöld-Weg 15
   Eschborn
   65760
   Deutschland
   Kontaktstelle(n): OE E230 Angebotseröffnung
   E-Mail: [4]vel@giz.de
   NUTS-Code: DE71A
   Internet-Adresse(n):
   Hauptadresse:
   [5]https://www.giz.de/en/workingwithgiz/bidding_procurement.html
   I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers
   Einrichtung des öffentlichen Rechts
   I.5)Haupttätigkeit(en)
   Andere Tätigkeit: development cooperation
   Abschnitt II: Gegenstand
   II.1)Umfang der Beschaffung
   II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:
   Myanmar Sustainable Aquaculture Programme (MYSAP).
   Referenznummer der Bekanntmachung: 81211312
   II.1.2)CPV-Code Hauptteil
   77810000
   II.1.3)Art des Auftrags
   Dienstleistungen
   II.1.4)Kurze Beschreibung:
   The contractor will (among a support to reach the MYSAP objective) in
   particular develop concepts as well as plan, implement and monitor
   field activities to improve coastal aquaculture in compliance with
   international quality and sustainability standards to enable access to
   new trading opportunities (local, regional, export). This includes also
   an analysis of aquaculture value chains, rehabilitation of mangroves
   forests and technological advice concerning improvement operations of
   local hatcheries (shrimps, mudcrab, finfish) from both DoF and private
   sector iSmall and Medium Enterprises, incl. backyard hatcheries) plus
   post-harvest processing.
   II.1.5)Geschätzter Gesamtwert
   II.1.6)Angaben zu den Losen
   Aufteilung des Auftrags in Lose: nein
   II.2)Beschreibung
   II.2.1)Bezeichnung des Auftrags:
   II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)
   II.2.3)Erfüllungsort
   NUTS-Code: DE71A
   II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:
   The contractor will (among a support to reach the MYSAP objective) in
   particular develop concepts as well as plan, implement and monitor
   field activities to improve coastal aquaculture in compliance with
   international quality and sustainability standards to enable access to
   new trading opportunities (local, regional, export). This includes also
   an analysis of aquaculture value chains, rehabilitation of mangroves
   forests and technological advice concerning improvement operations of
   local hatcheries (shrimps, mudcrab, finfish) from both DoF and private
   sector iSmall and Medium Enterprises, incl. backyard hatcheries) plus
   post-harvest processing.
   II.2.5)Zuschlagskriterien
   Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind
   nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt
   II.2.6)Geschätzter Wert
   II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des
   dynamischen Beschaffungssystems
   Laufzeit in Monaten: 36
   Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja
   Beschreibung der Verlängerungen:
   Should the contracting authority offer an extension of the contract,
   the contractor is obligated to agree to a contract extension for the
   same amount of time under the condition of the price adjustment clause
   pursuant to article 5.25 of General Terms and conditions of Contract of
   the GIZ (see tender documents).
   II.2.9)Angabe zur Beschränkung der Zahl der Bewerber, die zur
   Angebotsabgabe bzw. Teilnahme aufgefordert werden
   Geplante Mindestzahl: 3
   Höchstzahl: 5
   Objektive Kriterien für die Auswahl der begrenzten Zahl von Bewerbern:
   The candidates will be rated in a three-part process.
   1) Adherence to formal criteria and completeness of the documents.
   2) Eligibility of the candidates. This will be evaluated according to
   the eligibility assessment grid. Criteria are annual turnover, number
   of employees, reference projects and technical experience in thematic
   areas.
   3) Should more than 3 bidders be eligible, the bids will be evaluated
   according to the technical assessment grid and according to the
   following criteria and set percentage Points. For the comparative
   evaluation we use the references and declarations submitted by the
   bidders:
   a) Appropriateness of suggested concept and work-plan (10 %);
   b) technical backstopping / knowledge Management (10 %);
   c) consideration of local resources (5 %);
   d) Qualification of proposed staff and composition of the Team (75 %).
   II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote
   Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein
   II.2.11)Angaben zu Optionen
   Optionen: ja
   Beschreibung der Optionen:
   Within the framework of the basic project described in the terms of
   reference, GIZ reserves the right to Award contracts for additional
   services of this type and approximately the same amount to the
   successful company in this procedure by means of a negotiated procedure
   without a prior call for competition.
   II.2.12)Angaben zu elektronischen Katalogen
   II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union
   Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm,
   das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja
   Projektnummer oder -referenz: Myanmar Sustainable Aquaculture Programme
   (MYSAP).
   II.2.14)Zusätzliche Angaben
   Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische
   Angaben
   III.1)Teilnahmebedingungen
   III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen
   hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister
   Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen:
   1) declaration on the Commercial Register, if the applicant or the
   member of the consortium is registered;
   2) declaration on the personal situation of the applicant or the member
   of the consortium, consisting of:
   a) declaration on the absence of the mandatory grounds of exclusion as
   per section 123 Act against Restraints of Competition (Competition Act
    GWB) or on the remedial actions and the measures;
   b) declaration on the absence of the optional grounds of exclusion as
   per section 124 GWB or on the remedial actions and the measures.
   III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit
   Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen
   III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit
   Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen
   III.1.5)Angaben zu vorbehaltenen Aufträgen
   III.2)Bedingungen für den Auftrag
   III.2.1)Angaben zu einem besonderen Berufsstand
   III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags:
   Please see attached Terms of Reference and specimen contract.
   III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal
   Verpflichtung zur Angabe der Namen und beruflichen Qualifikationen der
   Personen, die für die Ausführung des Auftrags verantwortlich sind
   Abschnitt IV: Verfahren
   IV.1)Beschreibung
   IV.1.1)Verfahrensart
   Verhandlungsverfahren
   IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen
   Beschaffungssystem
   IV.1.4)Angaben zur Verringerung der Zahl der Wirtschaftsteilnehmer oder
   Lösungen im Laufe der Verhandlung bzw. des Dialogs
   Abwicklung des Verfahrens in aufeinander folgenden Phasen zwecks
   schrittweiser Verringerung der Zahl der zu erörternden Lösungen bzw. zu
   verhandelnden Angebote
   IV.1.5)Angaben zur Verhandlung
   Der öffentliche Auftraggeber behält sich das Recht vor, den Auftrag auf
   der Grundlage der ursprünglichen Angebote zu vergeben, ohne
   Verhandlungen durchzuführen
   IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion
   IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)
   Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja
   IV.2)Verwaltungsangaben
   IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren
   IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge
   Tag: 18/05/2017
   IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur
   Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber
   Tag: 07/06/2017
   IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge
   eingereicht werden können:
   Englisch
   IV.2.6)Bindefrist des Angebots
   Das Angebot muss gültig bleiben bis: 20/10/2017
   IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote
   Abschnitt VI: Weitere Angaben
   VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags
   Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein
   VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen
   VI.3)Zusätzliche Angaben:
   1) A request to participate or bid is only possible using the required
   documents provided by the contracting authority. The documents must be
   completed in English. Formless applications will not be considered. The
   documents must be submitted together in triplicate, using the provided
   address labels, on time, signed and sealed. The technical and financial
   offers must be separate and sealed.
   2) Consortia must already apply as consortia. The subsequent formation
   of a consortium is not possible. Consortia have to provide the required
   information for every member. They have to mark this Information
   accordingly, designate a lead partner and authorise this member to
   represent the consortium and receive payments for all members in
   discharge of the liability for the contracting authority. A formal
   agreement to this effect must be signed by each member of the
   consortium and attached to the request to participate.
   (4) The procurement documents are available for unrestricted and full
   direct access, free of charge, at:
   [6]https://www.giz.de/en/workingwithgiz/bidding_procurement.html. On
   this page you have to select current public tenders for services above
   EU threshold, to access the documents.
   (5) The contracting authority reserves the right to cancel the contract
   award procedure if they receive fewer than 3 requests to participate.
   VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
   VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren
   Vergabekammern des Bundes beim Bundeskartellamt
   Villemomblerstr. 76
   Bonn
   53123
   Deutschland
   Telefon: +49 2289499-0
   Fax: +49 2289499-163
   Internet-Adresse:[7]http://bundeskartellamt.de
   VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren
   VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen
   Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:
   Precise information on deadline(s) for review procedures:
   According to Article 160, Section 3 of the German Act Against Restraint
   of Competition, application for re-examination is not permissible
   insofar as:
   1. the applicant has identified the claimed infringement of the
   contract award regulations before submitting the application for
   re-examination and has not submitted a complaint to the commissioning
   party within a period of 10 calendar days; the expiry of the period
   pursuant to Article 134, Section 2 remains unaffected,
   2. complaints of infringements of contract award regulations that are
   evident in the notice are not submitted to the commissioning party at
   the latest by the expiry of the deadline for the application specified
   in the notice or by the deadline for the submission of bids,
   3. complaints of infringements of contract award regulations that first
   become evident in the tender documents are not submitted to the
   commissioning party at the latest by the expiry of the deadline for
   application or for the submission of bids,
   4. more than 15 calendar days have elapsed after receipt of the
   notification from the commissioning party that it is unwilling to
   redress the complaint.
   Sentence 1 does not apply in the case of an application to determine
   the invalidity of the contract in accordance with Article 135, Section
   1 (2). Article 134, Section 1, Sentence 2 remains unaffected.
   VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen
   erteilt
   Vergabekammern des Bundes beim Bundeskartellamt
   Villemomblerstr. 76
   Bonn
   53123
   Deutschland
   Telefon: +49 2289499-0
   Fax: +49 2289499-163
   VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:
   18/04/2017
References
   1. mailto:sylwia.plaza@giz.de?subject=TED
   2. http://www.giz.de/
   3. https://www.giz.de/en/workingwithgiz/bidding_procurement.html
   4. mailto:vel@giz.de?subject=TED
   5. https://www.giz.de/en/workingwithgiz/bidding_procurement.html
   6. https://www.giz.de/en/workingwithgiz/bidding_procurement.html
   7. http://bundeskartellamt.de/
--------------------------------------------------------------------------------
             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
 Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de
Ausschreibung ausschreibung Ausschreibungen Ingenieure Öffentliche Ausschreibungen Datenbank Öffentliche Ausschreibungen Architekten Öffentliche Ausschreibungen Bau