Öffentliche Ausschreibungen Öffentliche Ausschreibung Auftragsbekanntmachungen

Home
Ausschreibungen, tagesaktuell
Ausschreibung: DeutschlandDeutschland
Ausschreibung: Ingenieure u. ArchitektenIngenieure u. Architekten
Ausschreibung: EDV, Hardware, SoftwareEDV-Hard- u. -Software
Ausschreibung: Hochbau, Tiefbau, Trockenbau, BauBauausschreibungen
Ausschreibung: Regionale ÜbersichtRegionale Übersicht
AusschreibungsarchivAusschreibungsarchiv
Kostenlose Services
Ausschreibung: Gastzugangkostenloser Gastzugang
Ausschreibung: Suche mittels CPV-CodesAusschreibungssuche mittels CPV-Codes
Ausschreibung: eMail, automatische, tagesaktuellAusschreibungen per eMail, automatische, tagesaktuell
Ausschreibung: Suchprofil, individuell, mit ErgebnisübersichtSuchprofil, individuell, mit Ergebnisübersicht
Abonnenten/Gäste
TED Online ZugangTED-DB Online Zugang
GTAI Online ZugangGTAI-DB Online Zugang
Anmeldung
Ausschreibung: TED - Alert, Leistungen/PreiseLeistungen/Preise, TED - Alert ab EUR 10,-/Monat
Ausschreibung: Anmeldung zu TED-AlertAnmeldung zu TED-Alert
Ausschreibung: Anmeldung zu GTAI-AlertAnmeldung zu GTAI-Alert
Info / Datenquellen / Datenbeschreibungen
Ausschreibung: Info zu TED-Alert und GTAI-AlertInfo TED-/GTAI-Alert
Ausschreibung: DatenbeschreibungDatenbeschreibung TED
Ausschreibung: CPV-Codes, Klassifizierung von Ausschreibungen in TED-DBTED-DB; CPV-Codes
Ausschreibung: SIC-Codes, Klassifizierung von Ausschreibungen in GTAI-DBGTAI-DB; SIC-Codes
Miscellaneous
Ausschreibung: VeröffentlichenAusschreibungen veröffentlichen
Ausschreibung: Integrieren Sie eine Ausschreibungsabfragen auf Ihrer Websitelink2us
RSS Feed 'Aktuelle Ausschreibungen / Auftragsbekanntmachungen    RSS Feed
    NewsReader Download
Ausschreibung: KontaktKontakt
Ausschreibung: DokumentenlieferserviceDokumentenlieferservice im Auftrag des AAVEG
Ausschreibung: LinksLinks
Ausschreibung: ImpressumImpressum
Ausschreibung: FirmenprofilFirmenprofil
   

Ausschreibungen und Aufträge:
Archivierung - RO-Bucuresti
Archivierung
Bibliotheksverwaltung
Katalogisierung
Dokument Nr...: 182423-2012 (ID: 2012061204081504549)
Veröffentlicht: 12.06.2012
Vergabe an: Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der
    Zuschlag erteilt wurde
    A & B Activ Distribution SRL.
    Str. Cozla, Nr.8A,Bl.A32, Sc.A, Et.2, Ap.7
    032734 Bucuresti
    RUMÄNIEN
    E-Mail: birou@abactiv.ro
    Internet-Adresse: www.abactiv.ro
*
  Bekanntmachung vergebener Aufträge
    Dienstleistungen
    Richtlinie 2004/18/EG
    Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber
    I.1)  Name, Adressen und Kontaktstelle(n)
    Directia Generala de Impozite si Taxe Locale a Sectorului 1
    Strada.Biserica Amzei nr.21-23 sect.1.
    Kontaktstelle(n): Carmen Bogdan
    010343 Bucuresti
    RUMÄNIEN
    Telefon: +40 213119106-113
    E-Mail: achizitii@impozitelocale1.ro
    Fax: +40 213199992
    Internet-Adresse(n):
    Hauptadresse des öffentlichen Auftraggebers: http://www.impozitelocale1.ro
    Abschnitt II: Auftragsgegenstand
    II.1)  Beschreibung
    II.1.5)  Gemeinsames Vokabular für öffentliche Aufträge (CPV)
    79995100, 79995000, 79995200
       Beschreibung
    Archivierung.
    Bibliotheksverwaltung.
    Katalogisierung.
    II.2)  Endgültiger Gesamtauftragswert
    II.2.1)  Endgültiger Gesamtauftragswert
    Wert: 592 937,5 RON
    ohne MwSt
    Abschnitt V: Auftragsvergabe
    Auftrags-Nr: 14
    V.3)  Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der
    Zuschlag erteilt wurde
    A & B Activ Distribution SRL.
    Str. Cozla, Nr.8A,Bl.A32, Sc.A, Et.2, Ap.7
    032734 Bucuresti
    RUMÄNIEN
    E-Mail: birou@abactiv.ro
    Internet-Adresse: www.abactiv.ro
    V.4)  Angaben zum Auftragswert
    Ursprünglich veranschlagter Gesamtauftragswert:
    Wert: 1 656 678,45 RON
    ohne MwSt
    Endgültiger Gesamtauftragswert:
    Wert: 592 937,5 RON
    ohne MwSt
    Bei jährlichem oder monatlichem Wert:
    Anzahl der Monate: 31
OT: Anun de atribuire a contractului
    Servicii
    Directiva 2004/18/CE
    Seciunea I: Autoritatea contractant
    I.1)  Denumire, adrese i punct(e) de contact
    Directia Generala de Impozite si Taxe Locale a Sectorului 1
    Strada.Biserica Amzei nr.21-23 sect.1.
    Punct(e) de contact: Carmen Bogdan
    010343 Bucuresti
    ROMÂNIA
    Telefon: +40 213119106-113
    E-mail: achizitii@impozitelocale1.ro
    Fax: +40 213199992
    Adres (adrese) Internet:
    Adresa general a autoritii contractante: http://www.impozitelocale1.ro
    I.2)  Tipul autoritii contractante
    Altele: Institutie Publica Locala
    I.3)  Activitate principal
    Altele: Stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si incasarea
    impozitelor, taxelor locale si a altor venituri ale bugetelor locale
    I.4)  Atribuirea contractului în numele altor autoriti contractante
    Autoritatea contractant acioneaz în numele altor autoriti
    contractante: nu
    Seciunea II: Obiectul contractului
    II.1)  Descriere
    II.1.1)  Denumirea atribuit contractului
    Acord Cadru - Servicii de preluare, prelucrare fond arhivistic si
    solutionare solicitari.
    II.1.2)  Tipul contractului i locul de executare a lucrrilor, de livrare
    a produselor sau de prestare a serviciilor
    Servicii
    Categoria de servicii nr 26: Servicii recreative, culturale i sportive
    Locul principal de executare a lucrrilor, de livrare sau de prestare:
    Jilava Judetul Ilfov.
    Cod NUTS RO322
    II.1.4)  Descrierea succint a contractului sau a achiziiei/achiziiilor
    Acord Cadru - Servicii de preluare, prelucrare fond arhivistic (4 000 ml)
    si solutionare solicitari.
    II.1.5)  Clasificare CPV (Vocabularul comun privind achiziiile publice)
    79995100, 79995000, 79995200
    II.1.6)  Informaii despre Acordul privind achiziiile publice (AAP)
    Contractul intr sub incidena Acordului privind achiziiile publice
    (AAP): nu
    II.2)  Valoarea total final a contractului sau a contractelor
    II.2.1)  Valoarea total final a contractului sau a contractelor
    Valoare: 592 937,5 RON
    Fr TVA
    Seciunea IV: Procedur
    IV.1)  Tipul procedurii
    IV.1.1)  Tipul procedurii
    Negociere cu publicarea unei convocri la licitaie
    IV.2)  Criterii de atribuire
    IV.2.1)  Criterii de atribuire
    Cel mai mic pre
    IV.2.2)  Informaii despre licitaia electronic
    S-a organizat o licitaie electronic: nu
    IV.3)  Informaii administrative
    IV.3.2)  Publicare anterioar privind acelai contract
    nu
    Seciunea V: Atribuirea contractului
    Contract nr: 14
    Denumire: Acord Cadru Servicii de preluare, prelucrare si solutionare
    solicitari.
    V.1)  Data deciziei de atribuire a contractului:
    6.6.2012
    V.2)  Informaii privind ofertele
    Numrul de oferte primite: 3
    V.3)  Numele i adresa operatorului economic în favoarea cruia s-a luat o
    decizie de atribuire a contractului
    A & B Activ Distribution SRL.
    Str. Cozla, Nr.8A,Bl.A32, Sc.A, Et.2, Ap.7
    032734 Bucuresti
    ROMÂNIA
    E-mail: birou@abactiv.ro
    Adres Internet: www.abactiv.ro
    V.4)  Informaii privind valoarea contractului
    Estimarea iniial a valorii totale a contractului:
    Valoare: 1 656 678,45 RON
    Fr TVA
    Valoarea total final a contractului:
    Valoare: 592 937,5 RON
    Fr TVA
    În cazul unei valori anuale sau lunare:
    Numrul de luni: 31
    V.5)  Informaii privind subcontractarea
    Este posibil subcontractarea: nu
    Seciunea VI: Informaii complementare
    VI.1)  Informaii despre fondurile Uniunii Europene
    Contractul se refer la un proiect i/sau program finanat din fonduri ale
    Uniunii Europene: nu
    VI.2)  Informaii suplimentare:
    Serviciile preluare in gestiune si prelucrare a fondului arhivistic fac
    parte din categoria 26 din Anexa VII(1) din Regulamentul (CE) nr.
    213/2008, aplicandu-se Procedura Operationala nr.38 (interna).
    VI.3)  Ci de atac
    VI.3.1)  Organismul competent pentru cile de atac
    Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
    Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3
    030084 Bucuresti
    ROMÂNIA
    E-mail: office@cnsc.ro
    Telefon: +40 213104641
    Adres Internet: www.cnsc.ro
    Fax: +40 213104642
    VI.3.2)  Utilizarea cilor de atac
    Precizri privind termenele limit de exercitare a cilor de atac: Conform
    art. 256(2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
    VI.3.3)  Serviciul de la care se pot obine informaii privind utilizarea
    cilor de atac
    Directia Generala de Impozite si Taxe Locala a Sectorului 1 - Serviciul
    Juridic si Solutionare Contestatii
    Str. Biserica Amzei nr. 21-23, sector 1
    010392 Bucuresti
    ROMÂNIA
    E-mail: serviciul.juridic@impozitelocale1.ro
    Telefon: +40 213119106-148
    Adres Internet: www.impozitelocale1.ro
    Fax: +40 213199992
    VI.4)  Data expedierii prezentului anun:
    7.6.2012
--------------------------------------------------------------------------------
             Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
       The Office for Official Publications of the European Communities
                The Federal Office of Foreign Trade Information
 Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de