Ausschreibungen Reparatur und Wartung von Fahrzeugbremsen und Bremsteilen - UK-Torquay
Reparatur und Wartung von Fahrzeugbremsen und Bremsteilen.
Reparatur und Wartung von Fahrzeuggetrieben.
Reparatur und Wartung von Fahrzeugkraftübertragungen.
Umbau und Instandsetzung von Fahrzeugen.
Instandsetzung von Fahrzeugen.
Pannen- und Abschleppdienste für Personenwagen.
Dokument Nr...: 189618-2006
Veröffentlicht: 19.09.2006
*
BEKANNTMACHUNG
Lieferauftrag
ABSCHNITT I: ÖFFENTLICHER AUFTRAGGEBER
I.1) NAME, ADRESSEN UND KONTAKTSTELLE(N): South Devon Healthcare Trust,
Belmont Court,124 Newton Road, Kontakt Linda Pointon, z. Hd. von Linda
Pointon, UK-Torquay TQ2 7AD. Tel. 01803 655449. E-Mail:
linda.pointon@nhs.net. Fax 01803 654299.
Weitere Auskünfte erteilen: die oben genannten Kontaktstellen.
Verdingungs-/Ausschreibungs- und ergänzende Unterlagen (einschließlich
Unterlagen für den wettbewerblichen Dialog und ein dynamisches
Beschaffungssystem) sind erhältlich bei: den oben genannten
Kontaktstellen.
Angebote/Teilnahmeanträge sind zu richten an: die oben genannten
Kontaktstellen.
II.1) BESCHREIBUNG
II.1.6) Gemeinsames Vokabular für öffentliche Aufträge (CPV): 50116200,
50116300, 50116400, 50117000, 50117300, 50118100.
Beschreibung: Reparatur und Wartung von Fahrzeugbremsen und
Bremsteilen.
Reparatur und Wartung von Fahrzeuggetrieben.
Reparatur und Wartung von Fahrzeugkraftübertragungen.
Umbau und Instandsetzung von Fahrzeugen.
Instandsetzung von Fahrzeugen.
Pannen- und Abschleppdienste für Personenwagen.
ABSCHNITT IV: VERFAHREN
IV.3) VERWALTUNGSINFORMATIONEN
IV.3.3) Bedingungen für den Erhalt von Verdingungs-/Ausschreibungs- und
ergänzenden Unterlagen bzw. der Beschreibung
IV.3.4) Schlusstermin für den Eingang der Angebote bzw.
Teilnahmeanträge: 23.10.2006 - 12:00.
IV.3.6) Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge
verfasst werden können: Englisch.
OT: CONTRACT NOTICE
Supplies
SECTION I: CONTRACTING AUTHORITY
I.1) NAME, ADDRESSES AND CONTACT POINT(S): South Devon Healthcare Trust,
Belmont Court,124 Newton Road, Contact: Linda Pointon, Attn: Linda
Pointon, UK-Torquay TQ2 7AD. Tel. 01803 655449. E-mail:
linda.pointon@nhs.net. Fax 01803 654299.
Further information can be obtained at: As in above-mentioned contact
point(s).
Specifications and additional documents (including documents for
competitive dialogue and a dynamic purchasing system) can be obtained at:
As in above-mentioned contact point(s).
Tenders or requests to participate must be sent to: As in above-mentioned
contact point(s).
I.2) TYPE OF THE CONTRACTING AUTHORITY AND MAIN ACTIVITY OR ACTIVITIES:
Body governed by public law.
Health.
The contracting authority is purchasing on behalf of other contracting
authorities: yes.
SECTION II: OBJECT OF THE CONTRACT
II.1) DESCRIPTION
II.1.1) Title attributed to the contract by the contracting authority:
175.TEC Vehicle Servicing and Repair.
II.1.2) Type of contract and location of works, place of delivery or of
performance: Supplies.
NUTS code: UKK42.
II.1.3) The notice involves: A public contract.
II.1.5) Short description of the contract or purchase(s): Work Vehicle
Servicing and repair to Trust vehicles which might include cars. Light
vans, Ford transit, LDV Vehicles based vehicle. Also to include vehicle
recovery, inspection and testing service.
II.1.6) Common procurement vocabulary (CPV): 50116200, 50116300,
50116400, 50117000, 50117300, 50118100.
II.1.7) Contract covered by the Government Procurement Agreement (GPA):
Yes.
II.1.8) Division into lots: No.
II.1.9) Variants will be accepted: No.
II.3) DURATION OF THE CONTRACT OR TIME-LIMIT FOR COMPLETION: Duration in
months: 48 (from the award of the contract).
SECTION III: LEGAL, ECONOMIC, FINANCIAL AND TECHNICAL INFORMATION
III.1) CONDITIONS RELATING TO THE CONTRACT
III.1.4) Other particular conditions to which the performance of the
contract is subject: No.
III.2) CONDITIONS FOR PARTICIPATION
III.2.4) Reserved contracts: No.
SECTION IV: PROCEDURE
IV.1) TYPE OF PROCEDURE
IV.1.1) Type of procedure: Restricted.
IV.1.2) Limitations on the number of operators who will be invited to
tender or to participate: Envisaged minimum number: 2. Maximum number: 6.
IV.2) AWARD CRITERIA
IV.2.1) Award criteria: The most economically advantageous tender in
terms of the criteria stated in the specifications, in the invitation to
tender or to negotiate or in the descriptive document.
IV.2.2) An electronic auction will be used: No.
IV.3) ADMINISTRATIVE INFORMATION
IV.3.2) Previous publication(s) concerning the same contract: No.
IV.3.3) Conditions for obtaining specifications and additional documents
or descriptive documentPayable documents: no.
IV.3.4) Time-limit for receipt of tenders or requests to participate:
23.10.2006 - 12:00.
IV.3.5) Date of dispatch of invitations to tender or to participate to
selected candidates: 6.11.2006.
IV.3.6) Language(s) in which tenders or requests to participate may be
drawn up: English.
SECTION VI: COMPLEMENTARY INFORMATION
VI.5) DATE OF DISPATCH OF THIS NOTICE: 15.9.2006.
--------------------------------------------------------------------------------
Database Operation & Alert Service (icc-hofmann) for:
The Office for Official Publications of the European Communities
The Federal Office of Foreign Trade Information
Phone: +49 6082-910101, Fax: +49 6082-910200, URL: http://www.icc-hofmann.de